Office Responsible

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie care activeaza in domeniul cadourilor corporate si detine si un magazin online de produse alimentare si nealimentare cu livrare la nivel national, recrutam Office Responsible.

    Cerinte:
    • experienta de minim 2 ani intr-un rol similar, preferabil intr-o companie din domeniul FMCG
    • buna cunoastere a proceselor de business, precum si a fluxului marfii si documentelor insotitoare
    • obligatoriu: limba engleza – nivel conversational
    • persoana dinamica, implicata si dornica de invatare
    • orientare catre clienti si catre solutii
    • foarte bune abilitati de comunicare si de organizare a timpului

    Constituie avantaj:
    • limba italiana – nivel conversational
    • experienta in lucrul cu programe software de tip WMS sau ERP
    • cunoasterea programului SAGA

    Responsabilitati

    • asigurarea suportului pentru buna functionare a tuturor departamentelor din companie
    • gestionarea corespondentei interne si externe a companiei
    • plasarea comenzilor la furnizorii de marfa
    • scanarea si indosarierea facturilor, a contractelor si a altor documente
    • intocmirea necesarului pentru papetarie, materiale de igiena, accesorii depozit etc.
    • asigurarea interactiunii cu autoritatile statului: trimiterea de notificari de intrare a marfii, diverse solicitari, intocmirea de diverse rapoarte, preluarea solicitarilor primite de la autoritati si raportarea catre Directorul General
    • pastrarea evidentei salariatilor, prezenta, absente, ore suplimentare, probleme de sanatate/ absente angajati, concedii
    • ocazional – asigurarea suportului pentru Deptartamentul Contabilitate la intocmirea documentelor de contabilitate primara (in perioadele de varf sezon, Craciun si Paste)

    Alte informatii

    • program de lucru: 9:00 – 17:00 (luni-vineri)
    • biroul este in Sectorul 3, in apropierea statiei de metrou Republica
    • pachet salarial corelat cu experienta si abilitatile demonstrate
    • oportunitatea de invatare si dezvoltare intr-o companie stabila financiar si cu activitate dinamica