Coordonator firme de exerciţiu (Specialist în relaţii publice – cod COR 243201)

Angajator: Fundatia WORLD VISION ROMANIA
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Iasi
  • Actualizat la: 08.04.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    World Vision Romania is a Christian foundation (non for profit, non governmental) which implements community development programs, as well as advocacy and humanitarian relief programs mostly in rural areas, placing the children’s wellbeing as their focal point. Our organization is focusing on working with children, their families and their communities, supporting them in their efforts to successfully tackle with the challenges of poverty and injustice.
    Inspired by our Christian values, we work with the most vulnerable people, irrespective of religion, race, ethnicity or gender.

    * World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.

    Cerinte

    Studii, cunoştinţe, abilităţi, aptitudini
    - Studii superioare;
    - Experiență profesională specifică în activităţi similare (antreprenoriat) de cel puţin 1 an;
    - Bună operare PC (Word, Excel, Power Point);
    - Bune abilităţi de organizare şi planificare;
    - Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
    - Bune capacităţi de analiză şi sinteză;
    - Abilităţi de lucru în echipă;
    - Cunoaşterea limbii engleze;
    - Permis categoria B.

    Responsabilitati

    • Coordonează activităţile de antreprenoriat derulate prin proiect, precum şi activitatea desfăşurată de către Responsabilii instruire antreprenoriat (2 experţi) şi Trainerii în antreprenoriat (2 experţi);
    • Verifică şi avizează metodologia de derulare a activităţii de înregistrare şi dezvoltare a firmelor de exerciţiu / întreprinderilor simulate;
    • Răspunde de implementarea şi raportarea programelor de instruire pre-înregistrare a elevilor în domenii necesare pentru înființarea și dezvoltarea firmelor de exercițiu;
    • Monitorizează activităţile de antreprenoriat în cadrul platformei SPIIC şi propune încărcarea materialelor colaborând în mod direct cu Responsabilul activităţi creare şi dezvoltare platformă;
    • Verifică şi autorizează rapoartele periodice privind activitatea firmelor de exercițiu / întreprinderilor simulate;
    • Menține legătura cu experţii din subordine privind evoluția / dezvoltarea firmelor de exercițiu / întreprinderilor simulate;
    • Organizează, împreună cu Specialistul consiliere/instruire teme specifice două campanii de informare privind temele secundare şi orizontale ale programului (nediscriminarea, egalitatea de gen, egalitatea de şanse, protecţia mediului înconjurător etc.);
    • Coordonează şi verifică adoptarea și implementarea măsurilor de aplicare a principiilor temelor secundare și orizontale ale programului în cadrul activității celor 30 de firme de exercițiu / întreprinderi simulate;
    • Aplică prevederile Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date(UE) 2016/679(“GDPR”).

    Alte informatii

    Termen limită pentru trimiterea CV-ului: 15.04.2021.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid