Team Leader echipa Contabilitate

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Detinem formula de succes garantat pentru cariera ta profesionala: cunostinte solide de contabilitate, deschidere spre perfectionarea competentelor de limba franceza si abilitati de coordonare echipe.
    Suntem în cautarea unui Team Leader înzestrat cu aptitudini de organizare si prioritizare remarcabile, care sa integreze departamentul Financiar Contabil de la Iasi.
    Daca obiectivul tau în cariera, este sa devii mentorul unei echipe profesioniste, te asteptam cu interes, sa dezvoltam subiectul în cadrul unui interviu.

    Corespunzi profilului ideal daca detii:
    - Experienta si cunostinte solide în domeniul financiar contabil – minimum 3 ani (realizare bilant contabil);
    - Experienta în managementul unei echipe;
    - Nivel mediu-avansat de limba franceza si engleza (nivel minimum B1);
    - Profil de personalitate: Bune abilitati de comunicare orala si scrisa în limbile româna, franceza si engleza. Orientare catre client. Capacitate de gestionare situatii urgente. Autonomie si spirit de initiativa. Capacitate de analiza si sinteza. Leadership si flexibilitate.

    Responsabilitati

    Principale responsabilitati prin care vei contribui la cresterea performantei echipei:
    - Coordonarea unei echipe de minimum 5 contabili;
    - Organizarea si monitorizarea activitatii zilnice a echipei, urmarirea obiectivelor cantitative si calitative fixate si identificarea eventualelor întârzieri/ dificultati oferind suport pentru depasirea lor;
    - Evaluarea membrilor echipei în functie de rezultate si propunera periodica a planurilor de actiune necesare;
    - Oferirea training-urilor pentru membrii echipei; acompaniere si oferire suport
    - Motivarea echipei si crearea unei atmosfere placute la locul de munca;
    - Urmarirea respectarii normelor legale privind secretul si confidentialitatea datelor si informatiilor;
    - Asigurarea respectarii procedurilor si a strategiilor stabilite;
    - Supravegherea realizarii situatiilor financiare anuale (bilant, cost profit si pierdere, anexe).

    Alte informatii

    ?i pentru c? valorific?m implicarea ?i dorin?a de a înv??a, oferim urm?toarele beneficii:
    + Pachet care include beneficii financiare ?i non-financiare;
    + Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activit??i sportive, asigur?ri medicale, seven cards etc;
    + Training ini?ial ?i periodic specific activit??ii desf??urate; continuu
    + Reale oportunit??i de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? dinamic? ?i de succes;
    + oportunitate de a activa într-o companie interna?ional?, cu sedii în 7 ??ri.