Responsabil Achizitii -industria metalurgica

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie elvetiana ce activeaza in domeniul industriei metalurgice (otel lichid si structuri metalice), suntem in cautarea unui Responsabil Achizitii -industria metalurgica
    Cerinte:
    • Absolvent Studii medii/superioare – tehnice;
    • Experienta in domeniu de minim 3 ani;
    • Cunostinte medii de limba engleza;
    • Cunostinte operare PC (cunostinte Excel);
    • Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului;
    • Un nivel ridicat de etica de lucru si integritate morala;
    • Bune abilitati de comunicare si negociere;
    • Capacitatea de a lucra in conditii de stres si in echipa;
    • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbarile de strategie;
    • Permis de conducere categoria B.

    Responsabilitati


    Responsabilitati:
    • Asigură aprovizionarea cu materiale şi mărfuri în baza necesarelor de materile primite care contin specificaţiil tehnice cu respectarea procedurilor în vigoare ale Adrem Industries;
    • Identifică necesarul de aprovizionare;
    • Transmite cererile de ofertă;
    • Negociază cu furnizorii preţurile de achiziţie, asigură suport la încheierea contractelor;
    • Informeaza superiorul daca in faza de ofertare sunt necesare de materiale a caror valoare depasesc bugetul alocat;
    • Recomandă alegerea produselor;
    • Intocmeşte şi urmăreşte comenzile de aprovizionare import/export, perioada dintre primire CIA şi emitere comandă nu trebuie să depăşească 3 zile;
    • Se asigura ca sunt emise facturi in momentul livrari comenzilor lansate, sau nu mai tarziu de 3 zile de la livrare produselor;
    • ntocmeşte deconturile aferente cererilor de avans si urmareste inchiderea avasurilor din punct de vedere contabil;
    • Asigură derularea comenzilor sau dupa caz a contractelor de aprovizionare din import, de la primirea confirmării de livrare de la furnizorul intern până la recepţia mărfii la sediu sau direct la client;
    • Întocmeşte şi actualizează permanent planul de achiziţii al proiectului şi se asigură de indeplinirea acestuia în termenele şi bugetele stabilite.