IT Service Delivery Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile StarTech Team active.Vezi toate job-urile IT Service Delivery Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | StarTech Team |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.05.2021 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Ce ar trebui sa iei in calcul pentru acest rol?
Imbina expertiza in domeniul IT cu grija fata de relatia cu clientii;
Detine cunostinte de management de proiect si abilitati de coordonare a unei echipe de Support Level 1;
Experienta in definirea si urmarirea proceselor de suport in cadrul departamentului IT;
Cunostinte tehnice in domeniul retelelor de calculatoare, bazelor de date, arhitecturi hardware si software, ciclului de viata al unei solutii software;
Este un excelent comunicator atat in interiorul echipei cat si in exteriorul acesteia;
Este proactiv si orientat spre calitate;
Are experienta in gestionarea proiectelor; (aplicarea practicilor ITIL reprezinta un avantaj);
Este o persoana serioasa, responsabila si capabila de a lucra intr-un cadru de evolutie profesionala;
Rezultatele urmarite
Asigura suport echipei proprii in livrarea serviciilor IT - ServiceDesk Level 1:
Reprezinta singurul punct de contact al departamentului IT in relatia cu clientul intern in ceea de priveste serviciile IT;
Sustine in interactiunea cu celelalte departamente;
Evalueaza si imbunatateste calitatea serviciului livrat;
Garanteaza in fata managementului in livrarea serviciilor IT;
Verifica si se asigura de respectarea standardelor de calitate ale companiei;
Pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor;
Raporteaza frecvent performanta serviciilor si obiectivele atinse catre diverse departamente din companie (organizeaza sedinte in acest scop);
Adapteaza bunele practici la necesitatile companiei pentru buna funcţionare şi corecta utilizare a serviciilor IT (hardware si software);
Faciliteaza legatura intre diversele echipe IT, coordoneaza procesele interne cu responsabilii de servicii IT
Principii de baza:
Accesul la beneficii se face prin performanta nu prin prezenta;
Privim schimbarea din viitor si prezent ca fiind o oportunitate si nu un pericol;
Credem cu tarie si sustinem diferentierea individului autonom.
Oamenii care reusesc: mai fac inca un pas, inainte sa trimita un livrabil, mai verifica inca o data, inca o data, daca ceea ce urmeaza este la cel mai inalt nivel, este cel mai bun lucru pe care il pot trimite.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Service Delivery Manager BUCURESTI, | |
Service Delivery Manager BUCURESTI, | |
Service Delivery Manager (Europe) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (492) |
Raporteaza eroarea la