Spare Parts Planning Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Frigoglass active.


Vezi toate job-urile Spare Parts Planning Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

    Calificari si experienta necesara:
     Studii superioare technice;
     Experienta in controlul si managementul stocurilor si materialelor;
     Experienta de lucru cu un sistem ERP;
     Bune abilitati analitice, de rezolvare a problemelor si de luare a deciziilor;
     Excelente abilitati de planificare si organizare;
     Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
     Nivel avansat de operare in Microsoft Excel;
     Limba engleza – nivel avansat;

    Responsabilitati

    Rolul principal:
    Proceseaza, monitorizeaza si asigura executarea corespunzatoare a comenzilor catre fabricile din grup sau furnizori de piese externi. Gestioneaza solicitarile clientilor interni si externi si furnizeaza suport retelei Frigoserve.

    Responsabilitati:
     Urmareste procedurile de management a pieselor de schimb si foloseste instrumentele corespunzatoare;
     Menține comunicarea cu fabricile din grup, furnizori externi și departamentul administrativ;
     Executa activitatile zilnice specifice planificarii prin folosirea corespunzatoare a sistemului ERP si rezolva problemele aparute;
     Introduce saptamanal comenzi catre fabricile din grup in sistemul ERP asigurand corectitudinea informatiilor si completarea la timp a acestora. Informeaza la timp toate partile implicate prin actualizarea periodica a comenzilor in functie de eventuale modificari survenite;
     Arhiveaza toate comenzile si corespondenta la timp si eficient;
     Intelege cerintele clientilor si ofera alternative din stoc implicand persoanele revelevante cu expertiza tehnica;
     Urmareste si intocmeste rapoarte zilnice cu comezile la care nu exista stoc, incluzand motivatia lipsei stocului, si participand activ la solutionare cat mai rapida a acestor situatii in interesul clientului;
     Ofera vizibilitate pentru managemenent asupra situatiilor curente raportand periodic asupra indicatoriilor de performanta relevanti pentru companie;
     Asigura comunicarea eficienta intre ERP LN si WMS- ul 3PL-ului:
    o actualizarea bazelor de date cu coduri noi de piese de schimb (PRICAT).
    o avizarea intrarilor si iesirilor din magazie prin mesaje electronice (ASNP si ASNS).
     Asigura o logistica eficienta si reduce timpul de livrare al pieselor de schimb de la fabrici sau furnizori externi;
     Gestioneaza eventualele probleme de calitate cu fabricile sau furnizorii implicand persoanele relevante;
     Intelege, pastreaza si respecta regulile interne si internationale care pot afecta vanzarile sua livrarile de piese de schimb.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (20)