Purchasing Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Frigoglass active.


Vezi toate job-urile Purchasing Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 05.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

    Calificari si experienta necesara:
     Studii superioare in logistica / achzitii etc;
     Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara intr-o companie de productie;
     Experienta in achizitia de materiale directe / indirecte;
     Abilitati de negociere si orientare catre rezultat;
     Excelente abilitati de planificare si organizare;
     Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
     Nivel avansat de operare in Microsoft Excel;
     Limba engleza – nivel avansat;

    Responsabilitati

    Rolul principal:
    Monitorizează procesul de achiziţie şi asigură optimizarea stocului şi disponibilitatea continuă a componentelor, altele decat cele necesare pentru producţia de vitrine.

    Responsabilitati:
     Raspunde de emiterea comenzilor pentru achizitii (altele decat materiile prime care intra in componenta vitrinelor) pe baza cererii departamentelor din fabrica precum si de mijloacele fixe;
     Se asigura de respectarea procedurilor interne legate de procesul de achizitie (evaluarea furnizorilor, intocmire cerere de achizitie etc.);
     Raspunde de plasarea comenzii ferme catre furnizor dupa ce in prealabil aceasta a fost aprobata de comitetul de achizitii al companiei si se asigura ca marfa solicitata este livrata in timp util;
     Colaboreaza cu departamentul de logistica pentru a asigura transportul marfurilor solicitate, daca este cazul;
     Se asigura ca marfa livrata de catre furnizor in urma comenzii plasate indeplineste conditiile cerute din punct de vedere al cantitatii, pretului si al calitatii (in colaborare cu departamentele care au initia cererea);
     Trimite catre furnizor rapoarte de non-conformitate, urmareste emiterea facturii de stornare si se asigura ca marfa va fi livrata corect din punct de vedere cantitativ si calitativ;
     Verifica documentele de receptie (note de receptie si facturi) pentru a se asigura ca marfurile livrate de catre furnizori in urma comenzilor plasate de catre achizitori indeplinesc conditiile din formularul de comanda (PO) in ceea ce priveste pretul si cantitatea;
     Negociază preţuri pentru materiale şi servicii cu scopul de a obtine pretul minim pentru calitatea dorită.
     Monitorizeaza proiectele de implementare a produselor sau optiunilor noi in ceea ce priveste costul materialelor, posibili furnizori, solicitare specificatiile tehnice si mostre;