Functionar Informatii Clienti - Palas Mall

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 13.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    With over 20 years of experience, the IULIUS Company is the most important developer and operator of mixed-use projects in Romania. IULIUS developed 260,000 sqm of retail premises and 120,000 sqm of class A office spaces. The company projects include the PALAS IAȘI mixed-use urban ensemble, the IULIUS MALL national network and the UNITED BUSINESS CENTER office building network, which became urban and economic landmarks for the cities where they were developed.

    Cerinte

    Cerințe:

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
    - Operare MS Office (Word, Excel);
    - Prezență fizică placută și discurs profesional;
    - Capacitate de organizare și prioritizare;
    - Inițiativă și atitudine pozitivă;
    - Flexibilitate, discreție și loialitate.

    Responsabilitati

    -Raspunde solicitarilor/intrebarilor venite din partea clientilor Palas Mall. Raspunde la telefon si ofera informatii, in functie de situatie;
    -Primeste, distribuie si expediaza corespondenta departamentelor din interiorul companiei, conform procedurilor;
    -Primeste reclamatiile si sugestiile scrise sau verbal din partea clientilor si chiriasilor, comunicandu-le ulterior departamentului abilitat in solutionarea acestora;
    -Coordoneaza lucrarile speciale de intretinere, anuntand locatarii cand sunt programatea acestea;
    Verifica zilnic, la inceputul si la sfarsitul programului de functionare, daca acesta este respectat de catre chiriasi( impreuna cu seful de tura din cadrul Departamentului de Securitate) si intocmeste procesele de constatare a neregulilor inregistrate;
    -Informeaza Departamentele Leasing, Marketing, Tehnic, cu privire la problemele din incinta;
    -Tine evidenta zilnica a traficului de clienti Palas Mall;
    -Operarea in Igate a contractelor de parcare, a cererilor de interventie tehnice, acordarea nr de inregistrare pentru toate documentele care intra/ ies din companie( cereri de acces, solicitari diverse, reclamatii,etc);
    -Ofera informatii clientilor Palas Mall in ceea ce priveste programele de marketing conform comunicarilor interne primite (tombole, spectacole, evenimente) si asigura buna desfasurare a tombolelor organizate de departamentul Marketing;
    -Intocmeste lunar situatia cecurilor vandute si a sumelor de bani incasate si o transmite Departamentului Financiar si Departamentului de Marketing;

    Alte informatii

    Se oferă:

    Pachet salarial motivant;
    Condiții de muncă deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ și motivant;
    Posibilitatea integrării într-o echipă tânără, caracterizată prin performanță și succese dovedite.