Asistent Centru Informational - Palas Mall Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Iulius active.


Vezi toate job-urile Asistent Centru Informational - Palas Mall Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 27.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte

    Cerințe:

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
    - Operare MS Office (Word, Excel);
    - Prezență fizică placută și discurs profesional;
    - Capacitate de organizare și prioritizare;
    - Inițiativă și atitudine pozitivă;
    - Flexibilitate, discreție și loialitate.
    - Experienta in campul muncii de minim 1 -3 ani

    Responsabilitati

    -Raspunde solicitarilor/intrebarilor venite din partea clientilor Palas Mall. Raspunde la telefon si ofera informatii, in functie de situatie;
    -Primeste, distribuie si expediaza corespondenta departamentelor din interiorul companiei, conform procedurilor;
    -Primeste reclamatiile si sugestiile scrise sau verbal din partea clientilor si chiriasilor, comunicandu-le ulterior departamentului abilitat in solutionarea acestora;
    -Coordoneaza lucrarile speciale de intretinere, anuntand locatarii cand sunt programatea acestea;
    Verifica zilnic, la inceputul si la sfarsitul programului de functionare, daca acesta este respectat de catre chiriasi( impreuna cu seful de tura din cadrul Departamentului de Securitate) si intocmeste procesele de constatare a neregulilor inregistrate;
    -Informeaza Departamentele Leasing, Marketing, Tehnic, cu privire la problemele din incinta;
    -Tine evidenta zilnica a traficului de clienti Palas Mall;
    -Operarea in Igate a contractelor de parcare, a cererilor de interventie tehnice, acordarea nr de inregistrare pentru toate documentele care intra/ ies din companie( cereri de acces, solicitari diverse, reclamatii,etc);
    -Ofera informatii clientilor Palas Mall in ceea ce priveste programele de marketing conform comunicarilor interne primite (tombole, spectacole, evenimente) si asigura buna desfasurare a tombolelor organizate de departamentul Marketing;
    -Intocmeste lunar situatia cecurilor vandute si a sumelor de bani incasate si o transmite Departamentului Financiar si Departamentului de Marketing;
    - Acorda suport colegilor pentru scanarea certificatelor verde pentru intrarea in Mall, atunci cand este nevoie.
    - Se lucreaza in 2 ture.

    Alte informatii

    Se oferă:

    Pachet salarial motivant;
    Condiții de muncă deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ și motivant;
    Posibilitatea integrării într-o echipă tânără, caracterizată prin performanță și succese dovedite.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Iasi,

    Iasi,

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Vezi job-uri similare (11)