Analist servicii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile Analist servicii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Ce persoana cautam?

    Sunteti candidatul ideal daca aveti urmatoarele atuuri:
    - Studii superioare finalizate;
    - Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani;
    - Foarte bune abilitati de organizare si de planificare pentru a va incadra in deadlineuri;
    - Gandire analitica si atentie la detalii;
    - Abilitati foarte bune de comunicare si de relationare;
    - Persoana flexibila si usor adaptabila la situatii noi;
    - Cunostinte operare calculator, MS Office (Word, Excel), iar cunoașterea sistemului ERP constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faceti?

    In postura de ANALIST SERVICII CLIENTI veti desfasura urmatoarele activitati:
    - Înregistrarea datelor în sistemul ERP conform procedurilor,
    - Elaborarea si propunerea spre aprobare a informarilor cu suplimentari de comenzi sau privind lipsa acestora;
    - Prelucrarea informatica a dosarelor actualilor si potentialilor clienti;
    - Realizarea gestiunii si monitorizarea tarifelor;
    - Suport pentru departamentul comercial;
    - Intocmirea contractelor noi si actelor aditionale;
    - Evidenta tuturor contractelor existente;
    - Evidenta ofertelor trimise catre clienti;
    - Emiterea contractelor de prestări servicii în condițiile aprobate;
    - Contactarea clienților pentru recuperarea debitelor;
    - Asigurarea conformitatii dintre facturi si preturile negociate.

    Alte informatii

    Ce puteti castiga?

    Daca va veti alatura echipei, veti avea de castigat!
    - Pachet salarial in stransa corelatie cu activitatea si implicarea aratata care include salariu fix si beneficii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (130)