Contabil/ Administrator Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CS Vision active.


Vezi toate job-urile Contabil/ Administrator Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: CS Vision
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 02.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    CS Vision este specializata in implementarea proiectelor complexe de management al informatiei, atat in domeniul public cat si privat.

    Compania activeaza la nivel national si are birouri in Bucuresti, Brasov si Cluj Napoca.

    Inca din 2002 dezvolta produse personalizate care acopera functiuni de business process management, document managemet and collaboration. In calitate de Microsoft Gold Partner cu competente in Enterprise Content Management si ISV, a fost prima companie care a personalizat Microsoft SharePoint 2003 si 2007 pentru domeniul administratiei publice.

    Cerinte

    Studii superioare de Contabilitate, Facultatea de Contabilitate
    Constituie avantaj Cursul de Resurse Umane - Certificare: Inspector Resurse Umane
    limbi străine: engleza
    Abilitati de comunicarea lucru în echipa, seriozitate.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Intocmeste grafice si pontaje de prezenta, impreuna cu superiorul direct.
    Realizează contracte de munca, Adeverințe, declarații.
    Gestionează Revisalul.
    Raspunde de relationarea cu diferite institutii publice in vederea asigurarii unei bune colaborari intre firma și institutiile statului .
    Intocmeste sau genereaza in sistemul informatic, nirul, receptiile si bonurile de consum de la hala de productie, pentru toate materialele cumparate.
    Preda receptiile la biroul financiar-contabil pentru decontari.
    Colaboreaza cu superiorul direct la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile.
    Participa la elaborarea unor rapoarte privind impactul situatiei economico-financiare a firmei.
    Participa la intretinerea bazei de date economice, arhiva societatii.
    Gestioneaza foile de parcurs.
    Gestioneaza dosare de personal, precum si inregistrarea datelor in programul Revisal.
    Realizeaza activitati cu specific administrativ si de secretariat.
    Intocmeste documente administrative conform cerintelor superiorului ierarhic.

    Alte informatii

    - Dezvoltarea profesionala și planul de cariera sunt asigurate.
    - Teambuilding anual.