Responsabil Administrare Personal - McDonald's Baneasa

Angajator: McDonald's Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    A lucra alături de McDonald's înseamnă mai mult decât a avea un loc de muncă - toate calificările noastre sunt create astfel încât să dezvolte atât latura profesională, cât şi pe cea personală a angajaților.

    Suntem de 25 de ani alături de clienții din România și le oferim în fiecare zi produsele preferate, în cele 87 de restaurante si 43 de McCafe, in 27 de orase din țară. Îi întâmpinăm mereu cu zâmbetul pe buze și gândim experiențe plăcute, creăm spații primitoare și investim în dezvoltare digitală, pentru a rămâne restaurantul preferat al clienților.

    Cerinte

    Studii medii finalizate
    Experienta minim 6 luni pe o pozitie similara
    Certificarea de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj
    Atitudine pozitiva si orientare catre client, intern si extern
    Abilitati avansate de comunicare la toate nivelurile
    Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp
    Spirit de initiativa si capacitatea de a propune solutii pentru problemele ce tin de angajatii restaurantului

    Responsabilitati

    Actioneaza ca un reprezentant al departamentului de resurse umane in restaurant, avand responsabilitati in procesele de recrutare, angajare si selectie lucratori comerciali
    Participa la sesiunile de comunicare cu echipa, aduce informatii si clarificari privind politicile de resurse umane
    Este pregatit sa raspunda solicitarilor angajatilor cu privire la clarificari pontaje, procesare zile concediu, adeverinta de munca etc.
    Respecta si se ghideaza dupa regulamentul de ordine interioara
    Este responsabil cu intocmirea si inregistrarea in termenele legale a contractelor de munca ale angajatilor, cu incetarea acestora in termenele legale si cu efectuarea modificarilor lunare privind statutul angajatilor in sistemul electronic intern de gestiune a resurselor umane
    Menține evidenta dosarelor de personal, atat electronic cat si fizic, si a documentelor pe care trebuie sa le contina acestea
    Organizeaza arhiva restaurantului si o preda firmei responsabile pentru arhivarea documentelor
    Tine zilnic evidenta orelor angajatilor, a concediilor tuturor angajatilor (odihna, medicale, fara plata), a documentatiei privind abaterile disciplinare
    Tine evidenta carnetelor de sanatate ale angajatilor si este responsabil cu planificarea si verificarea vizelor medicale

    Alte informatii

    Beneficii:

    Pachet salarial atractiv (venitul incepe de la 2600 RON → compus din salariu net + tichete de masa pentru fiecare zi lucrata la norma de 8 ore);
    Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru;
    Flexibilitate in ceea ce priveste programul;
    Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare;
    Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.