Market Development Funds Specialist (Spanish)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Market Development Funds Specialist (Spanish) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Specialistul de operatiuni de fonduri de dezvoltare piata coordoneaza end-to-end activitatile asociate procesului de gestionare a fondurilor de dezvoltare piata (market development), de la alocarea fondurilor, executie si plata catre parteneri, incluzand comunicarea cu partenerii si echipele interne implicate in proces.

    Cerinte:
    -Cunoștinte avansate de limbă engleza si spaniola
    -Cunoștinte avansate si experienta cu MS Office, în special Excel
    -Experienta relevantă în domeniile de operatiuni, compensare, analiză de business sau financiară, customer support.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    In procesul de planificare a fondurilor:

    Creeaza vizibilitatate catre echipele interne asupra alocarii fondurilor
    Reitereaza si monitorizeaza cu strictete timpii de alocare a bugetelor
    Colaboreaza cu planificatorii de buget pentru a respecta timpii de alocare si imbunatateste acuratetea procesului de planificare.

    In procesul de revendicare plati:
    Oferta consultata partenerilor si echipelor interne pe proces, documente necesare si timpii de executie
    Oferta suport partenerilor pentru corectarea documentatie rejectate.

    In procesul de plati:
    Monitorizeaza cu partenerii procesul de plati incluzand trimiterea facturii corecte, a detaliilor lipsa si rezolvarea cazurilor escaladate.

    In procesul de raportare:
    Colaboreaza cu echipele interne pentru a trimite status pe rezultatele operationale din procesul coordonat.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (588)