Market Development Funds Specialist (Italian)

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Specialistul de operatiuni de fonduri de dezvoltare piata coordoneaza end-to-end activitatile asociate procesului de gestionare a fondurilor de dezvoltare piata (market development), de la alocarea fondurilor, executie si plata catre parteneri, incluzand comunicarea cu partenerii si echipele interne implicate in proces.

    Cerinte:
    -Cunoștinte avansate de limbă engleza si spaniola
    -Cunoștinte avansate si experienta cu MS Office, în special Excel
    -Experienta relevantă în domeniile de operatiuni, compensare, analiză de business sau financiară, customer support.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    In procesul de planificare a fondurilor:

    Creeaza vizibilitatate catre echipele interne asupra alocarii fondurilor
    Reitereaza si monitorizeaza cu strictete timpii de alocare a bugetelor
    Colaboreaza cu planificatorii de buget pentru a respecta timpii de alocare si imbunatateste acuratetea procesului de planificare.

    In procesul de revendicare plati:
    Oferta consultata partenerilor si echipelor interne pe proces, documente necesare si timpii de executie
    Oferta suport partenerilor pentru corectarea documentatie rejectate.

    In procesul de plati:
    Monitorizeaza cu partenerii procesul de plati incluzand trimiterea facturii corecte, a detaliilor lipsa si rezolvarea cazurilor escaladate.

    In procesul de raportare:
    Colaboreaza cu echipele interne pentru a trimite status pe rezultatele operationale din procesul coordonat.