Customer Order Support with English/Italian/Spanish

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Order Support with English/Italian/Spanish active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group cauta Customer Order Support pentru o companie multinațională, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie și sisteme aerospațiale pentru o gamă largă de clienți, de la consumatori privați la mari corporații și guverne.


    Candidatul ideal:

    • Experienta relevanta in domeniul Customer Support/Order Management;
    • Cunostinte SAP;
    • Limba Engleza – nivel avansat;
    • Experienta in domeniul vanzarilor- reprezinta avantaj;
    • Cunoasterea unei alte limbi straine prezinta avantaj (Italiana, Spaniola, Germana, Franceza).

    Responsabilitati

    • Gestionarea apelurilor primite sau a solicitărilor din partea potențialilor clienți;
    • Identificarea, investigarea si rezolvarea problemelor clientilor, utilizând SAP, inclusiv înregistrarea reclamațiilor și urmarirea acestora;
    • Reprezinta interfata dintre client si furnizorii de servicii logistice, pentru a asigura transport si livrare către clienți conform conditiilor contractuale;
    • În cazul clienților noi, mentine stransa legatura cu furnizorii de servicii logistice pentru a asigura expedierea in cele mai bune conditii – stabilirea firmei de transport, a conditiilor Incoterms, ruta / leadtime etc;
    • Inregistrarea comenzilor, a documentelor de transport, realizarea facturilor;
    • Realizarea documentelor necesare livrarii marfurilor catre clientul final;
    • Realizarea de rapoarte lunare (OTTR si alte rapoarte cerute de manager);
    • Set-up de noi clienți în SAP și actualizarea datelor clientilor existenti;
    • Emiterea notelor de credit și de debit;
    • Acorda suport administrativ (transmitere facturi, completare documente necesare pentru livrarea comenzilor in conformitate cu comanda clientilor;
    • Actualizeaza in sistem statusul livrarilor si motivele intarzierilor, dupa caz.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv;
    • Program de lucru: L-V, 9:00-17:30;
    • Mediu de lucru placut;
    • Posibilitati de dezvoltare profesionala;
    • Posibilitatea de a lucra remote.

    Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0730 019 018

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (220)