Analist de Business / Proces - Directia Organizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Analist de Business / Proces - Directia Organizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.04.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    CAUTAM
    Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate;
    Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă;
    Abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
    Abilități de documentare, procesare, analiză și sinteză a informațiilor.

    CERINȚE
    Studii superioare economice/IT;
    Experiență relevantă în sistemul bancar; experiența în analiza și modelarea proceselor reprezinta un avantaj;
    Cunoașterea și utilizarea pachetului Microsoft Office la nivel avansat;
    Cunoașterea la nivel avansat a limbii engleze (atât scris cât și conversațional);
    Deplasarea în unitățile teritoriale ale Băncii sau la sediile Direcțiilor din sediul
    central în scopul analizei și modelării proceselor operaționale.

    Responsabilitati

    CE VEI FACE, PE SCURT
    Primi și documenta solicitările pentru definirea de procese noi sau analiza celor existente;
    Identifica și evalua procesul curent, deficiențele și propunerile de îmbunătățire
    prin interviuri, chestionare, observare directă;
    Identifica metodele de îmbunătățire a procesului, vei întocmi și valida fluxul de lucru
    propus, identificând riscurile și evaluând impactul lor;
    Asigura implementarea proceselor propuse, solicitând modificarea aplicațiilor în scopul
    automatizării activităților sau asigurării instrumentelor necesare pentru eficientizarea
    activităților;
    Urmări revizuirea periodică a proceselor implementate /modificate;
    Colabora la documentarea proceselor în cadrul procedurilor de lucru.

    Alte informatii

    CE PRIMEȘTI
    Asigurare medicala, cu posibilitatea de a alege dintr-o gamă de furnizori;
    Tichete de masa în format electronic;
    Acces la biblioteca Bookster;
    Zi de naștere liberă;
    Zi liberă pentru studii;
    Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (102)