Specialist Investigatii Carduri - Unitate Carduri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Specialist Investigatii Carduri - Unitate Carduri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Cunoștinte avansate de limba Engleză;
    Atenție la detalii;
    Cunoștinte MS Office (Word, Excel);
    Minim doi ani experiență hands-on în procesarea de refuzuri la plată VISA/Mastercard;
    Constituie un avantaj cunoștintele ce privesc reglementările schemelor de plată, sau ale autoritatilor (ex: BNR, BCE), privind tranzacțiile efectuate prin carduri.

    Responsabilitati

    Analiza și procesa refuzurile la plata depuse de clienții Bancii PF și PJ ai Băncii;
    Analiza și raspunde refuzurilor la plata primite de la Bancile emitente;
    Gestiona relația cu sucursalele Băncii, în ceea ce privește activitatea de refuzuri la plata;
    Întocmește documente operative aferente relației cu Organizațiile de Carduri, furnizori
    de servicii, sucursale;
    Asigura transmiterea răspunsului către unități teritoriale / deținători carduri în intervalul de timp stipulat în contractele încheiate ;
    Efectuea reconcilierea contului intern de refuzuri la plată.

    CAUTAM

    Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate;
    Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă;
    Capacitate de respectare a deadlineurilor și atingere a obiectivelor stabilite;
    Abilitati de documentare,
    procesare , analiza si sinteza a informatiilor.

    Alte informatii

    CE PRIMESTI

    Asigurare medicală cu posibilitatea de a alege dintr-o gamă de furnizori;
    Tichete de masă in format electronic;
    Acces la biblioteca Bookster;
    Zi de naștere liberă;
    Zi liberă pentru studii;
    Alte beneficii disponibile, parte din politica Băncii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (43)