Senior HR Controller_Directia Controlling

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Senior HR Controller_Directia Controlling active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.06.2021
    Remote work: On-site


    rProfilul taur

    • Studii superioare, de preferat in domeniul economic;
    • Experienta profesionala in controlling minim 3 ani: analiza & corelare date/informatii, raportare – cerinta obligatorie;
    • Cunostiinte Contabilitate (RAS, IFRS), reprezinta un atu;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatii;
    • Capacitate de adaptare la schimbari, un bun time-management, lucrul cu termene limite stranse;
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Operare PC: Microsoft Office – in special Excel si Access, SAP.
    rBeneficiile taler
    • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Un program de lucru flexibil si work from home;
    • Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti (Pentru moment, din cauza situatiei Covid-19, cei mai multi dintre noi lucram de acasa);
    • Asigurare medicala privata;
    • Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
    • Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
    • Zi libera de ziua ta de nastere;
    • Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
    • Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.
    rr Despre echipa noastrar

    Suntem peste 6000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau origini ne infrumuseteaza cultura si adauga valoare muncii noastre.

    rResponsabilitatile taler
    • Propui si implementezi modalitati eficiente de planificare a numarului si cheltuielilor de personal precum si a celorlalte cheltuieli administrative in responsabilitatea  Directiei Resurse Umane;
    • Definesti si coordonezi procesul de colectare si centralizare a  propunerilor centrelor de cost si subsidiarelor BCR privind estimarile de buget;
    • Elaborezi, propui si implementezi masuri de optimizare a procesului de bugetare  si monitorizare a cheltuielilor de personal;
    • Asiguri suport pentru calcularea business case-urilor si notelor solicitate de diverse entitati pentru partea de estimari privind numarul si cheltuielile de personal;
    • Elaborezi rapoarte lunare, saptamanale si ad-hoc privind evolutia numarului de personal si a cheltuielilor de personal, explicand deviatiile;
    • Colaborezi cu liniile de business in vederea furnizarii de asistenta de specialitate si propuneri in materie de  costuri de personal si numar de personal;
    • Colaborezi cu Directia Contabilitate si Departamentul Servicii Resurse Umane si SSM in vederea asigurarii inregistrarii corecte in conturi a cheltuielilor de personal;
    • Elaborezi si propui metode de verificare si corectie, dupa caz, a inregistrarilor contabile pe conturile aflate in responsabilitatea Directiei Resurse Umane impreuna cu Departamentul Servicii Resurse Umane si SSM;
    • Coordonezi procesul de stabilire a sumelor aferente provizioanelor si cheltuielilor anticipate pentru toate tipurile de cheltuieli aflate in responsabilitatea DRU (exceptie cheltuieli training);
    • Oferi suport de specialitate colegilor din cadrul Departamentului;
    • Participi la alte activitati de HR Controlling si la diverse proiecte.
    rProfilul taur
    • Studii superioare, de preferat in domeniul economic;
    • Experienta profesionala in controlling minim 3 ani: analiza & corelare date/informatii, raportare – cerinta obligatorie;
    • Cunostiinte Contabilitate (RAS, IFRS), reprezinta un atu;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare;
    • Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatii;
    • Capacitate de adaptare la schimbari, un bun time-management, lucrul cu termene limite stranse;
    • Limba engleza – nivel avansat;
    • Operare PC: Microsoft Office – in special Excel si Access, SAP.
    rBeneficiile taler
    • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Un program de lucru flexibil si work from home;
    • Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti (Pentru moment, din cauza situatiei Covid-19, cei mai multi dintre noi lucram de acasa);
    • Asigurare medicala privata;
    • Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
    • Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
    • Zi libera de ziua ta de nastere;
    • Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
    • Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.
    r

    BCR prelucreaza datele cu caracter personal in conformitate cu prevederile din domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Efectuam activitati de prelucrare necesare in vederea incheierii contractului de munca si ne intemeiem pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate.

    Aveti urmatoarele drepturi: dreptul la informare, de acces la date, la rectificare, la stergerea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, la opozitie, de a nu fi supus unei decizii individuale automate si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

    r

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, ce ofera servicii de banca universala, leasing, pensii private, fonduri de investitii si produse de economisire-creditare pentru locuinte, prin intermediul retelei nationale de sucursale si centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru Romania, sprijinind sansele tuturor la o viata mai buna si sustinandu-le increderea in fortele proprii si in capacitatea de a-si atinge potentialul. Pentru aceasta, BCR investeste constant in acces sigur si facil la servicii financiare, banking pe intelesul tuturor, consiliere financiara pe termen lung si produse care respecta potentialul fiecarui client.

    BCR a creat cel mai amplu si consistent program de educatie financiara din Romania, “Scoala de Bani”, prin cursuri pentru adulti si tineri, o expozitie mobila de educatie financiara pentru copii si o platforma digitala dedicata, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educatie financiara, experti ai BCR.

     

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (17)