Business Unit Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Kunden Broker de Asigurare active.


Vezi toate job-urile Business Unit Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Kunden Broker de Asigurare
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 24.06.2021


    Descrierea companiei

    Compania noastra Kunden Broker activeaza in domeniul intermedierii de asigurari si de servicii financiare integrate, avand o prezenta de peste 15 ani in Romania si un portofoliu consistent de clienti. Integritatea, performanta si spiritul de echipa sunt valori care ne ghideaza in tot ceea ce facem si criterii pe care le luam in considerare in selectia celor care doresc sa se alature echipei noastre. Dorim sa avem alaturi de noi persoane determinate, ce au o atitudine pozitiva si deschisa, carora le face placere sa lucreze cu oamenii si dau dovada de empatie.

    Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!

    Rol

    Business unit Managerul este responsabil pentru dezvoltarea, formarea si supervizarea unei echipe de consultanti in distributia produselor de asigurari si pensii.

    Responsabilitati

    • Recrutarea si selectarea de consultanti noi, cu scopul crearii unei echipe puternice de lucru;
    • Implicarea activa in instruirea si dezvoltarea consultantilor din echipa ta;
    • Planificarea si evaluarea activitatilor din cadrul echipei;
    • Coordonarea echipei de consultanti, astfel incat sa isi atinga obiectivele;
    • Gestionarea performantei consultantilor din echipa;
    • Dezvoltarea in permanenta a relatiei cu clientii prin gestionarea adecvata a portofoliului.
    Cerinte
    • Abilitati excelente de comunicare si de management;
    • Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;
    • Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;
    • Capacitatea de a respecta termene limita;
    • Capacitatea de a gestiona si de a conduce o echipa;
    • Capacitatea de a gasi solutii optime si rapide;
    • Experienta profesionala de minim cinci ani in domeniul management/ servicii financiare constituie un avantaj.
    Beneficii
    • Program flexibil pe baza contractului de mandat;
    • Un venit peste medie, care sa reflecte efortul depus de tine;
    • Dezvoltare personala intr-un mediu pozitiv;
    • Training continuu, adaptat nevoilor tale de dezvoltare profesionala;
    • Parteneriat cu 25 de asiguratori, in asa fel incat sa poti gasi cele mai bune solutii, alaturi de consultantii tai, pentru clienti;
    • Solutii IT inovative, pentru a avea un suport real, in activitatea ta.