Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Kunden Broker de Asigurare active.


Vezi toate job-urile Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Kunden Broker de Asigurare
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 24.06.2021
    Remote work: On-site

    Descrierea companiei
      Compania noastra Kunden Broker activeaza in domeniul intermedierii de asigurari si de servicii financiare integrate, avand o prezenta de peste 15 ani in Romania si un portofoliu consistent de clienti. Integritatea, performanta si spiritul de echipa sunt valori care ne ghideaza in tot ceea ce facem si criterii pe care le luam in considerare in selectia celor care doresc sa se alature echipei noastre. Dorim sa avem alaturi de noi persoane determinate, ce au o atitudine pozitiva si deschisa, carora le face placere sa lucreze cu oamenii si dau dovada de empatie. Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre! Rol
      Consultantul ajuta clientii sa-si protejeze in mod eficient veniturile, bunurile sau propria afacere, sa economiseasca sau sa investeasca, astfel incat sa aiba intotdeauna acces la o resursa financiara suplimentara. Responsabilitati
     

    • Stabileste obiectivele de vanzari in concordanta cu dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienti;
    • Prospecteaza si abordeaza clientii potentiali;
    • Identifica si analizeaza nevoile financiare ale acestora;
    • Construieste solutii, discuta cu clientul si impreuna stabileste varianta optima;
    • Urmareste contractele in vederea finalizarii acestora;
    • Administreaza portofoliul, cu scopul de a mentine si de a dezvolta relatia cu clientii.
    Cerinte
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;
    • Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;
    • Capacitatea de a respecta termene limita;
    • Capacitatea de lucru in echipa;
    • Capacitatea de a gasi solutii optime si rapide;
    • Experienta profesionala de minim trei ani in domeniu asigurarilor/ serviciilor financiare constituie un avantaj.
    Beneficii
     
    • Program flexibil pe baza contractului de mandat;
    • Desfasurarea unei activitati independente;
    • Un venit peste medie, care reflecta efortul depus de tine;
    • Dezvoltare personala intr-un mediu pozitiv;
    • Training constant, adaptat permanent nevoilor tale de dezvoltare profesionala;
    • Parteneriat cu peste 25 de asiguratori, in asa fel incat sa poti gasi cele mai bune solutii pentru clientii tai;
    • Solutii IT inovative, pentru a avea un suport real, in activitatea ta.
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Craiova,