TAX CONSULTANT - DIRECT TAXES / TRANSFER PRICING

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crowe Romania active.


Vezi toate job-urile TAX CONSULTANT - DIRECT TAXES / TRANSFER PRICING active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Crowe Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 05.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre noi

    Crowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.
    Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. În calitate de membru independent al Crowe, compania activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.
    Fiecare companie este consacrată ca lider în comunitatea sa de business prin intermediul personalului local. Astfel, Crowe oferă clienților o acoperire globală combinată cu expertiza locală, construind o reputație internațională în domeniul serviciilor de audit, taxe și servicii de consultanță.

    Istoric Crowe Romania

    FiNEXPERT – una dintre cele mai mari companii românești de servicii profesionale care furnizează servicii integrate de contabilitate, salarizare, audit & consultanță și taxe & corporate – și BOSCOLO – o companie internațională de consultanță, contabilitate, salarizare și audit, stabilită în România în 1994, cu birouri în București, Timișoara și Cluj, membră a rețelei Crowe Global încă din anul 2016 – fuzionează sub un singur nume: Crowe România. Fuziunea plasează Crowe Romania pe poziția cu numărul 6 la nivel național în topul firmelor de consultanță, contabilitate și audit, conform cifrei de afaceri (aproximativ 9 milioane €).

    BUCURESTI/ CLUJ/ TIMISOARA

    Cifrele reprezintă pentru noi mai mult decât simple instrumente de lucru. Oferim o gamă complexă de servicii și ne bazăm pe know-how-ul nostru internațional, flexibilitate și savoir-faire-ul local.

    Cerinte

    Ce trebuie să știi? / Cum trebuie să fii?

    • Experiență de aproximativ 1-2 ani într-o companie de profil care oferă servicii de consultanță sau contabilitate sau într-un departament intern de taxe;
    • Cunoașterea legislației cu privire la regulile de impozitare directă și prețuri de transfer;
    • Studii superioare finalizate într-una din specializările: Economie, Business, Finante, Contabilitate, Relații Internaționale;
    • Limba engleză – nivel avansat;
    • Competențe Microsoft Office (în special Excel);
    • Abilități interpersonale și de comunicare excelente;
    • Curiozitate, tenacitate & responsabilitate;
    • Atenție la detalii și disponibilitate pentru a găsi soluții la nevoile clienților;

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    • Vei fi implicat în diverse proiecte pe zona de impozitare directă (consultanta fiscala punctuala si proiecte mai complexe, . restructurari, due-diligence)
    • Vei pregăti răspunsuri la spetele clienților alocați, fiind supervizat de manager / senior tax consultant;
    • Vei participa la pregatirea dosarelor de prețuri de transfer;
    • Vei participa la pregătirea informărilor legislative periodice;
    • Vei acorda suport în cadrul controalelor fiscale;
    • Vei participa la pregatirea contestațiilor;
    • Vei participa la pregatirea ofertelor către potențiali clienți;
    • Te vei interesa în permanență de statusul proiectelor alocate;
    • Vei informa clienții pe care îi ai în portofoliu cu privire la statusul proiectelor;
    • Vei menține o bună legătură cu autoritățile fiscale implicate în proiectele pe care le gestionezi;

    Alte informatii

    Ce vei primi in schimb?
    • Te ajutam sa inveti: investim in dezvoltarea ta profesionala si asiguram plata taxelor aferente asociatiilor profesionale si/sau cursuri de limbi straine (engleza/franceza);
    • Iti oferim un buget lunar de beneficii, pe care il poti utiliza cum alegi tu (tichete de masa, transport, pensii private, vacante etc.)
    • Avem grija de starea ta de bine: iti oferim servicii medicale la o clinica particulara, dimineata cafeaua si ceaiul sunt din partea casei, aducem saptamanal fructe la birou, iar martea este ziua de masaj;
    • Avem grija de timpul tau, iti poti alege programul;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (249)