ACCOUNTING CONSULTANT

Angajator: Crowe Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Despre noi

    Crowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.
    Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. În calitate de membru independent al Crowe, compania activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.
    Fiecare companie este consacrată ca lider în comunitatea sa de business prin intermediul personalului local. Astfel, Crowe oferă clienților o acoperire globală combinată cu expertiza locală, construind o reputație internațională în domeniul serviciilor de audit, taxe și servicii de consultanță.

    Istoric Crowe Romania

    FiNEXPERT – una dintre cele mai mari companii românești de servicii profesionale care furnizează servicii integrate de contabilitate, salarizare, audit & consultanță și taxe & corporate – și BOSCOLO – o companie internațională de consultanță, contabilitate, salarizare și audit, stabilită în România în 1994, cu birouri în București, Timișoara și Cluj, membră a rețelei Crowe Global încă din anul 2016 – fuzionează sub un singur nume: Crowe România. Fuziunea plasează Crowe Romania pe poziția cu numărul 6 la nivel național în topul firmelor de consultanță, contabilitate și audit, conform cifrei de afaceri (aproximativ 9 milioane €).

    BUCURESTI/ CLUJ/ TIMISOARA

    Cifrele reprezintă pentru noi mai mult decât simple instrumente de lucru. Oferim o gamă complexă de servicii și ne bazăm pe know-how-ul nostru internațional, flexibilitate și savoir-faire-ul local.

    Cerinte

    Ce trebuie să știi?/ Cum trebuie să fii?
    • Absolvent de studii superioare în domeniul economic;
    • Cunoștințe solide ale Codului Fiscal și despre standardele contabile din România;
    • Experiență de muncă în contabilitate, preferabil într-o companie care oferă servicii de contabilitate – minim 2 ani;
    • Abilități excelente de utilizare a computerului - Office 365;
    • Cunoștințe utilizare Ciel V7 - reprezintă un avantaj;
    • Abilități de gestionare a clienților;
    • Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe;
    • Precizie, acuratețe și o minte structurată;
    • Capacitatea de a prioritiza;
    • Cunostinte limba engleză – nivel avansat;
    • Cunostinte de alte limbi straine (franceza, spaniola, italiana) reprezintă un plus.

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    • Vei realiza activități contabile în conformitate cu legislația românească, pentru clienții care îți vor fi alocați în portofoliu (înregistrare facturi, reconcilieri, verificări, închideri);
    • Vei fi responsabil de operarea informatiilor contabile în programele de contabilitate;
    • Vei pregăti și întocmi declarațiile financiare pentru clienți în raport cu legislația românească;
    • Vei pregăti și întocmi declarațiile de TVA, de impozit pe profit și alte declarații în funcție de necesități;
    • Vei oferi suport și consiliere financiară clienților alocați;
    • Vei pregăti diverse rapoarte cerute de client și îi vei oferi asistență în interpretarea acestora;
    • Vei oferi suport în cazul controalelor din partea autorităților pentru clienții alocați;

    Alte informatii

    Ce vei primi in schimb?
    • Te ajutăm să înveți: investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale și/sau cursuri de limbi străine (spaniolă/engleză/franceză);
    • Îți oferim un buget lunar de beneficii, pe care îl poți utiliza cum alegi tu (tichete de masă, transport, pensii private, vacanțe etc.);
    • Avem grijă de starea ta de bine: îți oferim servicii medicale la o clinică particulară, dimineața cafeaua și ceaiul sunt din partea casei;
    • Avem grijă de timpul tău, îți poți alege programul.