IT Service Desk Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile IT Service Desk Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

    Cerinte

    Cunoştinţe:

    - Sfera educaţională: licenţiat într-un domeniu relevant (ex. absolvent al unei facultăţi de ştiinţe exacte: Tehnologia Informaţiei, Cibernetică, Matematică etc.);
    - Bune cunoştinţe în aplicarea componentelor şi a pachetelor MS Office;
    - Cunoştinţe bune de limba engleză - scris şi conversaţional, trebuie să fie capabil să comunice în limba engleză la întâlniri sau în convorbirile telefonice.

    Experienţă:

    - Experienta demonstrata ca Operator suport informatic și experienta cu sistemele de gestiune a incidentelor;
    - Experienţă demonstrată în lucrul cu Windows 7, cu mediile Windows Server 2008/2012, server de fişiere sau de imprimare;
    - Cunostinte avansate ale proceselor administrative ale sistemului Focus: Configurarea de produse, mentinerea structurii ierarhice, procesul de balansare;
    - Cunoasterea pachetului Microsoft Office( nivel mediu): Excel, Word;
    - Cunoasterea tehnologiilor Microsoft SQL database: executarea de scripturi SQL.

    Aptitudini:

    - Bune abilităţi de comunicare cu personalul angajatorului care este foarte posibil să nu aibă foarte bune cunoştinţe tehnice sau de IT.

    Responsabilitati

    - Rezolva problemele IT și se ocupă de cererile IT ale utilizatorilor (stații de lucru, dispozitive mobile, imprimante, aplicații) în conformitate cu acordurile SLA (proces de management al nivelului de servicii);
    - Coopereaza cu furnizorii de servicii externi pentru a remedia erorile raportate de utilizatori;
    - Responsabil de respectarea politicii de securitate a informațiilor în domeniul administrării stațiilor de lucru, al gestionării conturilor și al autorizațiilor de utilizator;
    - Asigura un nivel adecvat de protecție antivirus și îmbunătățiri de siguranță la stațiile de lucru;
    - Efectueaza schimbări provizorii de stații de lucru folosite în companie pentru a asigura un mediu eficient pentru utilizatori;
    - Gestioneaza flota de imprimante de rețea și locale și dispozitive mobile în Provident;
    - Actualizeaza baza de date a echipamentelor IT (stații de lucru, dispozitive mobile, imprimante de rețea și locale, licențierea de software, dispozitive mobile) (proces de gestionare a configurației);
    - Identifica, clasifica, analizeaza cauzele principale și soluționeaza incidentele privind aplicațiile și sistemele de afaceri din cadrul companiei (proces de gestionare a incidentelor);
    - Acorda, modifica și anuleaza autorizări și acces la sistemele informatice în conformitate cu domeniul de aplicare convenit al responsabilităților și pe baza cerințelor acceptate de utilizatori (procesul de îndeplinire a cererii);
    - Diagnosticheza problemele dezvăluite prin rapoartele utilizatorilor și gestionarea procesului de rezolvare a acestora (procesul de gestionare a problemelor);
    - Participa la cursuri de instruire privind funcționarea / utilizarea mediului IT al companiei
    - Actualizeaza baza de date (procesul de gestionare a cunoștințelor);
    - Responsabil pentru actualizarea bazei de date a echipamentelor și a licențelor aplicațiilor instalate pe stațiile de lucru (proces de configurare și gestionare a activelor).