Telemarketing Agent

Angajator: ZIPPER ROMANIA
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Zipper Romania acopera cu succes nevoile companiilor de optimizare a fluxurilor interne de date si documente prin solutii si servicii de automatizare si prelucrare a datelor si documentelor receptionate, vehiculate sau expediate intr-o companie si asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de procesare. Experienta de peste 10 ani in automatizarea datelor si documentelor, acreditarile, certificarile ISO si cifra de afaceri, aduc o vizune clara asupra modului de lucru si garantiei pe care Zipper Romania o ofera companiilor cu care lucreaza si potentialilor clienti.

    Cerinte

    Minim 1 an experienta in activitati de promovare prin telefon;
    Experienta in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj experienta intr-un Call Center);
    Absolvent de studii superioare;
    Cunostinte limba Romana scris / vorbit - avansat;
    Cunostinte limba Engleza scris / vorbit - nivel mediu;
    Cunostinte solide de operare PC, Power Point si Word;
    Cunostinte bune de browsing si research online;
    Capacitatea de a relationa / comunica cu usurinta;
    Abilitati de organizare si planificare;
    Atitudine pozitiva, calm, rabdare, entuziasm si dorinta de invatare;
    Dorinta de a evolua si de imbunatatire continua;

    Responsabilitati

    Promoveaza prin telefon produsele si serviciile companiei pentru clientii alocati;
    Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere;
    Dezvolta permanent relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de business;
    Identifica factorii decizionali din cadrul companiilor potentiale;
    Colecteaza, actualizeaza si imbunatateste bazele de date in functie de strategia interna;
    Respecta lista zilnica de apeluri si indeplineste obiectivele stabilite;
    Actualizeaza si imbunatateste scriptul in functie de performanta campaniei;
    Verifica si urmareste in CRM contactarea la timp a lead-lor potentiale;
    Solutioneaza cererile primite prin telefon/email/chat;
    Propune metode de imbunatatire a activitatii in vederea organizarii si eficientizarii modului de lucru;
    Evalueaza si intocmeste rapoarte de performanta saptamanal "azi vs maine";

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant, in acord cu experienta solicitata;
    Bonusuri in functie de performanta;
    Bonuri de masa 15 lei/zi
    Decont transport
    Asigurare medicala la o clinica privata
    Prime de sarbatori
    Oportunitati de dezvoltare si evolutie in cadrul unei organizatii puternice si al unei echipe ambitioase;
    Oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, tanar si dinamic;