Agent Call Center - Clinici/Spitale MedLife

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MedLife SA active.


Vezi toate job-urile Agent Call Center - Clinici/Spitale MedLife active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Galati
  • Timisoara
  • Actualizat la: 02.01.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sunt 26 de ani de când primii noștri pacienți au trecut pragul unei clinici MedLife. Sunt 26 de ani de când sănătatea a devenit pentru noi mai mult decât o profesie, o pasiune. Sunt milioane de pacienți care au apelat la noi în căutarea celor mai bune soluții la nevoile lor medicale, cu încrederea și siguranța că întâlnesc aici oameni capabili, profesioniști pasionați, medici experimentați, personal amabil și un zâmbet care să le șteargă orice urmă de neliniște de pe chip.

    Încrederea pacienților noștri este cea mai importantă resursă a activității noastre, de aceea, de la deschiderea primei noastre clinici, acum 26 de ani, nu am încetat să inovăm, să cunoaștem, să investim în medicii noștri și în echipamentele medicale și să fim prezenți cât mai aproape de pacienții noștri din întreaga țară. 

    Cerinte

    Te pasioneaza domeniul medical si complexitatea acestuia? Te consideri o persoana ambitioasa, perseverenta si iti plac provocarile? Atunci de tine avem nevoie!
    Pentru ca noi la MedLife credem in grija fata de pacient, respectul pentru colegii nostri, responsabilitatea ingrijirii pacientului, profesionalismul actului medical, rolul tau poate fi integrat in transmiterea acestor valori contribuind prin: receptivitate, calm, seriozitate, corectitudine, capacitatea crescuta de a asculta, aptitudine generala de a invata, fermitate, discernamant, integritate, responsabilitate.

    Responsabilitati

    MedLife este liderul de piata al sistemului medical privat din Romania, iar tu vei fi direct implicat in a mentine acest standard , ducandu-ti la nivelul de profesionalism urmatoarele atributii:

    1. preluarea, tratarea si solutionarea solicitarilor de informatii si programari adresate de catre clienti prin Call Center;
    2. oferirea de informatii corecte si complete despre serviciile oferite de Medlife, consiliere, rezolvarea solicitarilor clientului de la primul contact sau transferarea/escaladarea corecta si in timp util, conform procedurilor existente de escaladare catre departamentul responsabil;
    3. Iinregistrarea corecta si completa in baza de date a programarilor si motivelor apelurilor adresate prin Call Center de catre client ;
    4. apelarea clientului pentru completare informatii/raspunsuri cand situatia o cere;
    5. consultarea permanenta a bazei de date cu informatii actualizate (Charisma) despre moduri de lucru, proceduri si detalii specifice tratarii corecte a apelurilor primite in Call Center;
    6. asigurarea celor mai inalte niveluri de multumire a clientului in cadrul unui call center orientat spre calitate;
    7. promovarea imaginii companiei prin: orientare catre client, comunicare (limbaj) politicos, ascultare activa, disponibilitate si seriozitate in cadrul apelurilor cu clientii;
    8. respectarea procedurilor de lucru si a indicatiilor primite de la superiori;
    9. tratarea directa si profesionala a solicitarilor interne (inter si intradepartamentale);
    10. oferirea de suport colegilor nou angajati in vederea transferului de cunostinte pentru atingerea performantei necesare in Call Center.

    Alte informatii

    La MedLife suntem mereu cu un pas inainte, fapt ce ne-a clasat ca lider al serviciilor medicale private din Romania. Sanatatea este pasiunea si profesia noastra si ne dorim imbunatatirea calitatii vietii fiecarui pacient ce ne trece pragul. Ne dedicam toate resursele pentru a asigura servicii medicale profesioniste, la cele mai inalte standarde, bazate pe un suport tehnologic de ultima generatie in condiitii impecabile de confort si siguranta. Astfel, depunem eforturi permanente pentru a raspunde nevoilor clientilor nostri si asiguram constant calitatea si siguranta actului medical. Nu incetam sa inovam, sa cunoastem, sa investim in medici si in echipamente medicale, sa fim prezenti cat mai aproape de pacientii nostri din toata tara, pentru ca increderea lor este cea mai importanta resursa a activitatii MedLife.

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Abonament la sala sport
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Strainatate, Timisoara,