Specialist Resurse Umane – Salarizare și Compensații

Employer: METRO Cash Carry Romania
Domain:
  • Human Resources - Psychology
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 17.04.2021
    Short company description

    Requirements

    Noi, la METRO, suntem o echipă de 3000 de campioni ai afacerilor independente. Dedicați celor care se dedică muncii lor, lucrăm pentru cei care se trezesc în fiecare dimineață și vor să schimbe ceva. Suntem aici pentru cei care au avut curajul de a-și transforma visul într-o afacere, pentru milioane de antreprenori din întreaga lume. Deși se spune că toate lucrurile se schimbă, un lucru a rămas la fel: noi, acum ca și atunci, nu lucrăm pentru METRO! Lucrăm pentru peste 20 de milioane de clienți METRO, fiecare cu propriile visuri, ambiții și provocări. Pentru ei, găsim soluții personalizate și lucrăm cot la cot pentru a le asigura succesul. Deservim atât micile afaceri cu mari idei, cât și afacerile globale cu priorități locale.
    METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

    Responsibilities

    Ești pasionat de resurse umane și ești foarte organizat? Iți place să lucrezi cu cifre, să faci calcule? Ai putea fi colegul perfect pentru postul de Specialist Resurse Umane – Salarizare și Compensații.

    Alătură-te echipei și te vei ocupa de:
    • Calculul drepturilor salariale, concediilor medicale și concediilor de odihnă ale angajaților companiei;
    • Înregistrarea contractelor individuale de muncă în programul de calcul al salariilor;
    • Administrarea și calculul tichetelor de masă, tichete de vacanță și tichete cadou, în conformitate cu legislația în domeniu;
    • Evidența salariatilor și efectuarea modificărilor survenite (funcție, salariu, pontaje, sanctiuni disciplinare, popriri etc.) în conformitate cu Procedurile Interne și dispozițiile legale
    • Actualizarea modificarilor legislative aparute, în cadrul programului de salarizare;
    • Întocmirea rapoartelor lunare standard cu privire la costurile de personal și indicatori specifici HR;
    • Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare către instituțiile de stat;
    • Generarea și transmiterea documentelor pentru înregistrarea în contabilitate a drepturilor și obligațiilor salariale;
    • Arhivarea și centralizarea statelor de plată;
    • Transmiterea lunară/anuală a rapoartelor solicitate de către Institutul Național de Statistică
    • Construirea bugetului annual.

    Pentru a avea succes în acest rol ai nevoie de:
    • Studii superioare (economice sau de Resurse Umane);
    • Cunoştinţe foarte bune de legislaţia muncii și salarizare;
    • Atitudine pozitivă şi bune abilităţi de comunicare;
    • Capacitatea de a gestiona cu succes mai multe proiecte simultan;
    • Capacitatea de gestionare eficientă a timpului şi a priorităţilor;
    • Cunoştinţe avansate de operare în MS Office;
    • Cunoașterea programului SAP reprezintă un avantaj;
    • Cunoştinţe de limba engleză.

    Other info

    Ce vei găsi la noi:
    • Un mediu prietenos și oportunități de dezvoltare;
    • Stabilitate și colegi profesioniști;
    • Pachet de beneficii atractiv;
    • Vinerea este zi scurtă, programul se termină în jurul orei 14:30.