Referent Specialitate - Departament Administrare Fluxuri si Utilizatori - Directia Organizare, Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Alpha Bank active.


Vezi toate job-urile Referent Specialitate - Departament Administrare Fluxuri si Utilizatori - Directia Organizare, Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2021
    Remote work: On-site

    CE VEI FACE, PE SCURT
    Analiza nevoile de operare in aplicatiile Bancii, vei stabili si intretine categoriile de drepturi de acces
    conform atributiilor salariatilor;
    Intretine matricea de roluri - maparea drepturilor de acces standard in aplicatiile Bancii in raport cu
    functiile salariatilor si a inventarului utilizatorilor;
    Face propuneri privind implementarea drepturilor de acces la nivelul aplicatiilor, pentru o administare
    flexibila si eficienta;
    Asigura definirea in sistem a rolurilor, limitelor si restrictiilor de operare;
    Intocmi instructuni si alte materiale necesare unei bune intelegeri a functionalitatilor si procedurilor
    privind controlul accesului.


    CAUTAM
    Onestitate, responsabilitate, proactivitate si orientare spre rezultate;
    Atentie la detalii, rigurozitate, o buna capacitate de organizare si spirit de echipa;
    Abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
    Abilitati de documentare, procesare, analiza si sinteza a informatiilor.


    CE PRIMESTI
    Asigurare medicala, cu posibilitatea de a alege dintr-o gama de furnizori;
    Tichete de masa in format electronic;
    Acces la biblioteca Bookster;
    Zi de nastere libera;
    Zi libera pentru studii;
    Alte beneficii disponibile, ca parte a politicilor interne.


    CERINTE
    Studii superioare finalizate, economice / IT;
    Experienta bancara si o buna cunoastere a normelor si a legislatiei specifice domeniului financiar-bancar;
    Buna intelegere a proceselor bancare, a normelor si politicilor de securitate a accesului si totodata a
    cerintelor informatice si arhitecturii aplicatiilor;
    O buna cunoastere a Microsoft Office Suite;
    Cunostintele despre baze de date/ SQL constituie un avantaj;
    Competenta profesionala in limba engleza.


    ALPHA BANK ROMANIA este o banca universala, ce ofera o gama larga de servicii si produse atat pentru segmentul de piata dedicat persoanelor zice, cat si pentru sectorul IMM si corporate, printr-o retea de unitati situate in Bucuresti si alte orase mari din tara. ALPHA BANK ROMANIA a contribuit in mod inovativ la dezvoltarea sectorului nanciar bancar prin actiuni indraznete, precum lansarea primului credit ipotecar, dar si a primei emisiuni de obligatiuni ipotecare, in 2019. Cu o istorie de peste 130 de ani la nivelul grupului si peste 25 de ani, local, dedicati valorilor noastre de evolutie prin inovatie, onestitate, Flexibilitate, inteligenta si abilitate, oferim un mediu de lucru divers, multicultural si incluziv.

     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (75)