Asistent tehnic administrativ Junior - perioada determinata 1 an
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Asistent tehnic administrativ Junior - perioada determinata 1 an active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.04.2021 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- Minimum 6 luni experiență în lucru cu baze de date și aplicații informatice care gestionează un volum mare de informații și documente;
- Cunoștințe privind utilizarea pachetului Office (WORD, Excel) la nivel mediu ;
- Bune abilități de comunicare (verbal/scris);
- Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiunea timpului;
- Responsabilitate pentru activitățile desfășurate;
- Atenție la detalii, exigență și rigoare profesională;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Atitudine proactivă în soluționarea problemelor;
- Dorință de continuă perfecționare
- Orientare către rezultatate și client.
- Vei gestiona documentațiile aferente execuției lucrărilor de investiții, precum și cele aferente procesului de racordare la gaz a clienților;
- Vei gestiona, înregistra și organiza documentele și informațiile primite de la furnizori, precum si pe cele din partea colegilor (diriginti de santier, alte birouri/servicii din cadrul Departamentului sau alte entitati din cadrul companiei) in sistemul informatic din domeniul său de activitate (SAP, aplicații, portal-uri, evidențe XLS, Word);
- Vei acorda suport în asigurarea trasabilității și încadrării în termenele legale, dar și termenele asumate în planul de investiții, de la inițierea lucrării și până la capitalizarea acesteia;
- Vei răspunde de gestionarea în aplicațiile informatice (SAP) a etapelor necesare realizării lucrărilor aferente racordării clienților la rețeaua de distribuție prin introducerea informațiilor și documentelor din sfera de activitate pe tot fluxul derulării lucrărilor;
- Vei prelucra datele privind execuția lucrărilor de investiții (Modernizări PR, Buz-uri, racordări, extinderi conducte), urmând pașii procedurali;
- Vei răspunde de corectitudinea datelor intoduse în sistemele informatice și/sau transmise furnizorilor și interlocutorilor interni, și/sau înscrise în documentele redactate cu privire la costurile și valorile de decontare aferente lucrărilor (taxe, avize, regularizari, valoarea situațiilor de lucrări);
- Vei pregăti o serie de rapoarte specifice, periodice sau adhoc necesare managementului superior ;
- Vei identifica neconformitățile, prezentându-le managerului superior;
- Vei asigura înregistrarea și transmiterea tuturor elementelor tehnico-economice (facturile de decontare taxe si avize, regularizări taxe, situații de lucrări, PVRTL și altele) conform procedurilor interne.
Beneficii:
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
- Primă de vacanță.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consilier vanzari energie si servicii - Ploiesti (perioada determinata) Aplica fara CV | |
Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Consultant Constructii per. determinata 1 an (f/m) Ploiesti, | |
Vezi job-uri similare (25) |
Raporteaza eroarea la