Director Economic

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2021
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Absolvent/ă facultate cu diplomă de licență în domeniul economic;
    Expertiză în domeniul financiar-contabil;
    Foarte bună cunoaștere RAS și a legislației în domeniu;
    Cunoștințe avansate de operare PC, în special MS Excel;
    Cunoștințe de operare program informatic de contabilitate;
    Experiență în relația cu autoritățile statului și cele de control din domeniul economico-financiar;
    Atenție la detalii și acuratețe în lucrul cu datele;
    Excelente abilități de organizare și planificare a timpului și activităților;
    Foarte bune abilități de comunicare și de management de echipă.

    Responsabilitati

    Comunicarea permanentă cu Directorul General al societății și cu toți directorii de departamente;
    Organizarea și coordonarea contabilității operațiilor de capital, contabilității imobilizărilor, contabilității stocurilor, contabilității terților, contabilității trezoreriei, contabilității cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilității angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilității de gestiune, în conformitate cu legislația în vigoare;
    Întocmirea planului de venituri și cheltuieli și urmărirea realizării acestuia;
    Monitorizarea și optimizarea continuă a costurilor;
    Răspundere pentru îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și terți, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
    Propunerea către Directorul General și elaborarea de proceduri și instrucțiuni interne de lucru, precum și stabilirea circuitului documentelor în cadrul societății;
    Organizarea și coordonarea activităților de control financiar preventiv, cu stabilirea operațiunilor și documentelor ce se supun controlului financiar preventiv;
    Menținerea relațiilor cu autoritățile fiscale și reprezentarea societății în fața organelor de control;
    Organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității patrimoniului societății, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
    Întocmirea diverselor analize și rapoarte solicitate de Directorul General și/ sau de top managementul societății.