Fundraiser (Specialist Marketing - cod COR 243103)

Angajator: Fundatia WORLD VISION ROMANIA
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Marketing
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 22.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    World Vision Romania is a Christian foundation (non for profit, non governmental) which implements community development programs, as well as advocacy and humanitarian relief programs mostly in rural areas, placing the children’s wellbeing as their focal point. Our organization is focusing on working with children, their families and their communities, supporting them in their efforts to successfully tackle with the challenges of poverty and injustice.
    Inspired by our Christian values, we work with the most vulnerable people, irrespective of religion, race, ethnicity or gender.

    * World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.

    Cerinte

    • Studii superioare în marketing sau într-un domeniu înrudit;
    • Experienţa în marketing;
    • Abilităţi de comunicare şi relaţionare;
    • Abilităţi excelente de organizare şi capacitate de stabilire a priorităţilor;
    • Excelente abilităţi de relaţionare pentru a construi relaţii la toate nivelurile, bune abiliţăţi de ascultare;
    • Cunoaşterea limbii engleze (scris şi vorbit);
    • Experienţa anterioară în planificarea, implementarea, gestionarea şi optimizarea campaniilor sau proiectelor;
    • Experienţă anterioară în lucrul cu sectorul de business, companii şi echipe de conducere;
    • Excelente abilităţi de comunicare şi prezentare (consultanţă, scriere, editare – foto/video/text);
    • Curiozitate cu privire la ultimele inovaţii şi orientare spre obţinerea de rezultate;
    • Atitudine pozitivă, capacitate de organizare şi multitasking, atenţie la detalii şi orientare spre client.

    Responsabilitati

    Construieşte parteneriate corporative / private pe termen lung, profitabile, prin cercetarea, modelarea și implementarea unei strategii și a unor planuri de fundraising corporate, adaptate contextului local, generând fluxuri de venituri noi și durabile, printr-o serie de produse și parteneri corporate.
    • Dezvoltă strategia de fundraising şi Corporate Donor Care a fondurilor şi partenerilor corporate locali și planifică, în consultare cu directorul de marketing, să maximizeze fondurile.
    • Construiește noi, și menține, pe termen lung, relații profitabile de strângere de fonduri cu corporații și potențiali sponsori corporativi.
    • Lucrează pentru realizarea obiectivelor de colectare a fondurilor prin obținerea de sponsorizări, finanțe, donații în natură sau corporații bazate pe echipe de voluntari.
    • Gestionează împreună cu echipa conturile corporației, corespondența până la o urmărire completă a oricărei activități de donaţie.