Sustainability & After Sales Trainee Nespresso - Nestlé Needs YOUth

Employer: Nestle Romania
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Internship
  • Management Trainee
  • Job type: temporary
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 13.04.2021
    Short company description

    The Nestle Group is the World's leading Nutrition, Health and Wellness Company with an annual turnover of 109, 7 billion Swiss francs and more than 281 000 employees worldwide. We offer an attractive and dynamic international working environment with constant opportunities for development, reflecting our conviction that people are our most important asset.

    Requirements

    Noul coleg va asigura suport in vederea derularii programului de sustenabilitate Nespresso si va sprijini activitatea societății cu cele mai bune soluții comerciale orientate către service al aparatelor pentru diferite canale, respectând politicile și orientările societății.

    De asemenea, va asigura consiliere clienților (existenți și potențiali) cu privire la sistemul nostru și răspunde cu încredere și competență la întrebări/probleme tehnice.


    Candidatul ideal:

    Student sau proaspat absolvent
    Curios, atent la detalii, orientat catre rezultat
    Atitutinde pozitiva
    Confortabil de a lucra cu un brand premium si de a intelege nevoile clientilor
    Comunicare buna, atat in limba romana cat si in limba engleza
    Cunoasterea pachetelor Excel si Power Point
    Candidatii cu alte experiente de internship/voluntariat pot avea un avantaj



    Responsibilities

    1. Suport in implementarea initiativelor de sustenabilitate in vederea atingerii obiectivelor Nespresso 

    Asimileaza informatiile cuprinse in planul local de sustenabilitate si propune activitati cu rol de optimizare
    Ofera suport in fluxul de comunicare interdepartamental in vederea optimizarii activitatilor
    Monitorizează obiectivele și indicatorii cheie de performanță 
    Ține legătura cu furnizorii externi care ofera suport Post vanzare si Sutenabilitate cu scopul de a optimiza comunicarea si de a limita efectele erorilor generate de aplicatiile informatice utilizate in relatia Furnizor-Nespresso

    2. Asigurarea si urmărirea  a After Sales Processes

    Verifică dacă partenerul de service respectă instrucțiunile și timpii necesari pentru reparații și dacă ASP deține stocul necesar de piese de schimb pentru a putea respecta termenele/cronologia

    3. Responsabilități operaționale și sarcini principale

    Asigură functia de analiza a factorilor externi care pot influenta procesele After Sales & Sustainability la Nespresso – legislatie, tendinte, forumuri sau alte surse relevante;
    Asigura suport in monitorizarea activitatilor ce rezulta ca urmare a sedintelor operationale interne si a celor cu furnizorii  
    Ofera suport in vederea validarii traducerilor tehnice in proiecte comune cu departamentele Marketing si Regulatory

    Other info

    Alatura-te echipei si vei:

    Incepe fiecare dimineata cu cafeaua Nespresso preferata
    Avea un venit lunar de 1900 RON (salariu + tichete de masa)
    Avea acces la sute de carti din biblioteca Bookster
    Avea un abonament medical cu o clinica provata si o asigurare de accident/boala la Generali
    Participa in diverse programe de dezvoltare
    Avea 1 an de contract cu posibilitatea ulterioara de prelungire.

    Applying to this job ad you give your consent for your information to be processed by Nestle Romania.
    Please read the Personal Data Processing Policy, Nestle Romania >>