Junior Aministrative Officer

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    Studii superioare- Finante Banci, Juridic, Relatii Internationale;
    Minim 1 an experienta pe un rol asemanator;
    Limba engleza- nivel avansat;
    Cunostinte avansate de MS Word, MS Excel, MS Power Point;
    Abilitati de comunicare, Spirit Analitic;
    Capacitatea de organizare, desfasurarea a activitatilor in conditii de stres si de a lucra cu termenele limita stranse.

    Responsabilitati

    -Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
    -Intampinarea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
    -Sa asigure suportul administrativ pentru serviciile operationale (organizare lucrari de amenajare, aprovizionare, urmarirea derularii contractelor de ȋntretinere, raportari diverse, asistenta administrativa a angajatilor)
    -Sa furnizeze suportul tehnic pentru serviciile operationale (prelucrare si evidenta documente, alte servicii logistice)-
    Sa administreze bunurile din gestiune (evidenta stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare, asigurarea ȋntretinerii obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe repartizarea), în functie de comportamentul sau Departamentul unde este incarnate
    -Pastreaza documentele justificativ legate de stocurilor;
    -Efectueaza activitati administrative si de secretariat
    -Inregistreaza documentele in Registrul Unic al bancii, inregistreaza documentele care se primesc si se transmit din banca, ,
    -Se deplaseaza la BNR, Registrul Comertului si la alte institutii pentru transmiterea de documente, in interesul serviciului
    -Efectueaza traduceri de documente
    -Acorda sprijin privind organizarea de sedinte, evenimente, programul de conferinte telefonice
    -Efectueaza rezervari de bilete avion, hotel pentru angajatii care calatoresc in interesul serviciului
    -Mentine legatura cu Agentia de Turism
    -Efectueaza sarcini care tin de birou si organizarea locului de muncă
    -Efectueaza sarcinile solicitate de catre superiorul direct

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Salariu Fix;
    - Tichete de masa;
    - Servicii medicale private;
    - Posibilitati de avansare.