Customer Care Support - Imagistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Customer Care Support - Imagistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca:

    Cu cel putin 12 luni experienta pe aceeasi pozitie in REGINA MARIA;
    Cu o atitudine orientata spre identificarea & solutionarea problemelor;
    Care manifesta spirit de echipa & colaborare;
    Atenta la detalii, cu bune abilitati de comunicare si organizare;
    Empatica, care relationeaza cu usurinta si care manifesta deschidere spre nou.


    Responsabilitati

    Ce vei face in acest rol:

    Gestiona portofoliul de clienti alocati si vei raspunde solicitarilor venite de la acestia;
    Oferi suport echipei operationale, CC si Vanzari;
    Prelua apelurile telefonice deservite si vei rezolva imediat solicitarile clientilor;
    Inregistra feedback-urile in programul de gestionare a acestora, conform procedurii in vigoare;
    Colabora cu celalalte departamente ale companiei pentru a oferi solutii eficiente la solicitarile speciale ale clientilor;
    Introduce in CRM si vei raporta corect datele solicitate;
    Lua masuri pentru a-ti imbunatati nivelul de performanta profesionala personal, dar si al echipei, in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (446)