Payroll & Admin HR Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile KFC active.


Vezi toate job-urile Payroll & Admin HR Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: KFC
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    KFC România este un brand dinamic care în momentul de faţă detine peste 100 de restaurante în toată ţara, dintre care 30 în Bucureşti. Pe lângă faptul că suntem răspândiţi în întreaga ţară, KFC se află printre cele mai populare lanţuri de restaurante specializate în produse din carne de pui din lume.

    Suntem de părere că toţi colegii noştri au potenţialul de a face diferenţa.
    Suntem Customer Maniaci, clienţii noştri fiind cei mai importanţi pentru noi.
    Ne dorim să obţinem rezultate extraordinare, cu energie pozitivă şi responsabilitate.
    Împreună construim performanţa pentru a ne depăşi limitele pas cu pas.
    Şi nu în ultimul rând ne place să recunoaştem realizările celorlalţi.

    Te invităm la KFC – la noi zâmbetele fac diferenţa!

    Cerinte

    Candidate requirements:
    - Minim 3 years relevant experience in a similar position
    - University degree
    - HR Inspector Certification; Payroll Certification
    - MS Office (Word, Excel, Power Point) proficient
    - Power user of payroll & admin HR software and various databases
    - English – medium level
    - Strong analytical skills, capability to manipulate and correlate big data, compile detailed reports
    - Problem Solver
    - Capable to manage private and confidential information
    - Capable to deal with multiple tasks
    - Effective communication skills

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Manages Payroll & Admin HR processes and actions
    - Design and apply processes to have efficient workflows
    - Ensures that all requests from employees and managers on Payroll & Admin HR are processed in a timely and correct manner
    - Collecting and centralizing all needed information to close the monthly Payroll &
    - Admin HR process
    - Monthly update the database with information specific to the Payroll & Admin HR processes
    - Follows the legislative changes and implements them with the prior consultation of colleagues and the direct manager
    - Preparing statutory payroll statements and the related taxes returns
    - Preparing D112
    - Delivers all the necessary monthly documents & reports to the internal departments related to its area of ​​activity
    - Represents the company in front of Romanian authorities acting in labour field

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (66)