Digital Marketing Insights (2 years contract)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Digital Marketing Insights (2 years contract) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Marketing
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

    La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

    De ce Vodafone?

    • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
    • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
    • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
    • Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
    • Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.


    Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.

    Cerinte

    You are a great fit if you have/are:
    - Professional experience required - 3 years minimum.
    - Marketing knowledge, customer centric.
    - Curios about customer behaviour, strong synthesis abilities, project management skills, stakeholders’ engagement skills, flexible to organisational requests.
    - Experience with digital analysis.Excellent communication skills in both Romanian and English.
    - University graduate (preferably Marketing, Sociology, Psychology).
    - Technical skills: MS Office (Excel, Power Point), digital analysis tools , statistics, preferably exposed to other analytical software,

    Responsabilitati

    What will yo do:

    Implement brand research programs by:
    - Support brand strategy and positioning with insights leveraging various tools and analyses.
    - Develop project plans & ensure cross-functional communication with all involved groups (agencies & internal stakeholders).
    - Propose actions developed to influence performance in key areas relative to projects conducted.
    - Manage allocated budgets per projects.

    Digital Innovation
    - Develop an Insight Roadmap for Digital Area.
    - Support Vodafone Brand Positioning in Digital.
    - Assess & Improve Digital Touchpoints.
    - Support the improvement of the processes & activities by monitoring trends cross-categories and preparing regular reports with recommendations to management and stakeholders.
    - Manage the allocated budgets per projects.

    Generate insights:
    - Integrate multiple digital sources to drive better customer understanding highlighting pain points, opportunities for Vodafone brand or any relevant insights.
    - Monitor, assess and use the developments tools/methodologies/best practices (other Vodafone countries, digital, research industry and other categories).

    Link insights with business
    - Link Insights cross-functionally (how it is relevant for Digital/Product/Segment/Brand). - Link with strategy. Think Omni-channel.
    - Cross-check & enhance with other Customer findings & Base & Big Data.

    Drive action
    - Set up forums for sharing and common understanding and follow up on key Insights for various teams.
    - Proposal of actions developed to influence performance in key areas relative to projects conducted.

    Alte informatii

    Sounds challenging? We have some extra benefits for you:

    Work from Home – You can get to work remotely from anywhere you choose couple of days per week.
    Dedicated employee phone subscription
    Annual Company Bonus
    Ongoing Education – we continuously invest in you to ensure you have everything needed to excel
    Meal Tickets
    Private Health Insurance
    Private Life Insurance.
    Ready?!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (347)