Customer Experience Project Manager

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    eMAG is a Romanian company founded in 2001, a pioneer of the Romanian online market, which also has a presence in Bulgaria, Hungary and Poland. For over 19 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money.

    Cerinte

    Știi că te potrivești dacă bifezi:

    • Experiență în comunicare interdepartamentală și cu clienții
    • Comunicare excelentă în limba română (scris și vorbit)
    • Cunoaște procesele interne specifice fluxurilor de comandă, retur și service
    • Abilități foarte bune de organizare
    • Cunoștințe medii de Excel

    Responsabilitati

    Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?

    • Monitorizează tranzacțiile clienților pentru a se asigură de respectarea promisiunii de livrare comandă, soluționare retur sau soluționare garanție
    • Ține legătura cu echipele responsabilie (depozit, curierat, Depanero) pentru a se asigura că rezolvăm proactiv orice întârziere
    • Contactează clienții, direct sau prin Customer Care, pentru a agrea cea mai bună soluție pentru ei
    • Întocmește rapoarte despre clienții intrați în procesul de monitorizare
    • Urmărește mențiunile din social media referitoare la experiențele cu eMAG
    • Propune și coordonează implementarea îmbunătățirilor proceselor legate de plasarea comenzilor, retururilor sau garanțiilor