Customer Experience Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Customer Experience Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    Știi că te potrivești dacă bifezi:

    • Experiență în comunicare interdepartamentală și cu clienții
    • Comunicare excelentă în limba română (scris și vorbit)
    • Cunoaște procesele interne specifice fluxurilor de comandă, retur și service
    • Abilități foarte bune de organizare
    • Cunoștințe medii de Excel

    Responsabilitati

    Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?

    • Monitorizează tranzacțiile clienților pentru a se asigură de respectarea promisiunii de livrare comandă, soluționare retur sau soluționare garanție
    • Ține legătura cu echipele responsabilie (depozit, curierat, Depanero) pentru a se asigura că rezolvăm proactiv orice întârziere
    • Contactează clienții, direct sau prin Customer Care, pentru a agrea cea mai bună soluție pentru ei
    • Întocmește rapoarte despre clienții intrați în procesul de monitorizare
    • Urmărește mențiunile din social media referitoare la experiențele cu eMAG
    • Propune și coordonează implementarea îmbunătățirilor proceselor legate de plasarea comenzilor, retururilor sau garanțiilor

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (120)