Remote Customer Service Associate AMAZON - italiana

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Impreuna cu clientul nostru Amazon, lider mondial in e-Commerce, deschidem noi oportunitati: Customer Service Associate (CSA), pentru vorbitorii de italiana din intreaga tara in cadrul celei mai mari retele de suport pentru clienti - Customer Service Virtual (VCS). Comunitatea virtuala Amazon numara sute de Customer Service Associate din peste 150 de orase din Europa, toti lucrand ca o echipa!

    Daca:
    - Doresti un job care iti ofera posibilitatea sa lucrezi de acasa si sa interactionezi cu clientii
    - Cunosti limba italiana nivel avansat (minim B2 scris, citit si vorbit)
    - Comunici eficient si esti orientat/a spre solutionarea cererilor clientilor
    - Ai abilitati de navigare pe Internet si esti familiarizat cu comertul on-line
    - Ai capacitati foarte bune de organizare si de a lucra in mod autonom/independent
    Atunci, avem job-ul ideal pentru tine!
    Experienta anterioara in relatii cu clientii reprezinta un avantaj.

    Pentru a putea sa iti desfasori activitatea este necesar:
    - sa ai o conexiune buna la Internet prin cablu (minim 10Mbps download si 2Mpbs upload reali)
    - sa ai acces la o camera linistita in care sa iti desfasori activitatea
    - sa fii disponibil/a sa lucrezi prin rotatie de luni pana duminica, in intervalul orar 07 - 00

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Solutionarea cererilor clientilor in limba italiana prin telefon, e-mail si chat, conform politicilor si practicilor Amazon
    - Inregistrarea activitatilor realizate conform instructiunilor de lucru.

    Alte informatii

    - Oportunitatea de a te dezvolta in cadrul Amazon – cea mai inovativa companie din e-commerce si numarul 1 din lume in Customer Services
    - Oportunitatea de a urma un training dedicat de Customer Support, personalizat nevoilor tale de dezvoltare
    - Asigurarea resurselor necesare pentru a invata si a te dezvolta de-a lungul intregii colaborari
    - Prezenta intr-un mediu dinamic, distractiv, provocator si creativ
    - Posibilitatea de a-ti organiza activitatile personale functie de nevoie datorita programului de lucru rotational stabilit pentru cel putin 1 luna inainte.

    Data start - 23 aprilie 2021