Cluster Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO CONSULT active.


Vezi toate job-urile Cluster Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 12.04.2021

    Recrutam: Cluster Manager in Timisoara

    Zone alocate: Timisoara, Arad, Hunedoara, Deva, Resita

    Partenerul nostru este cea mai mare platforma online de comenzi de mancare din Romania, colaborand, în prezent, cu aproape 7000 de comercianti (restaurante si retaileri) din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati, Craiova, Sibiu, Pitesti si alte 25 de orase.
    Incepand cu anul 2020, si-a extins serviciile in zona comertului rapid si acopera o gama diversificata in afara livrarii de mancare, integrand in sectiunea Shops din platforma mii de produse disponibile pentru livrare imediata de la zeci de comercianti din retailul alimentar si non-alimentar.

    Compania face parte din una dintre cele mai mari platforme de comenzi si livrari de mancare la nivel global si lider in ceea ce priveste numarul restaurantelor partenere, utilizatori activi si volum de comenzi in mai multe tari.

    Responsabilitati:

    • Coordonarea echipei regionale formate din Sales Rep si Account Manager;
    • Transformarea obiectivelor de business in strategii concrete de dezvoltare zonala si urmarirea implementarii acestora;
    • Analizarea pietei zonale si propunerea de parteneriate strategice;
    • Consultarea cu departamentele interne ce ofera suport operational si logistic la nivel national, in vederea oferirii celor mai bune solutii specifice zonei alocate;
    • Consolidarea prezentei companiei pe pietele nou deschise;
    • Analizarea experientei clientilor, parteneriatelor locale si explorarea oportunitatilor de mentinere sau imbunatatire a standardelor.
    Cerinte:
    • Studii superioare finalizate;
    • Experienta pe un post similar de minimum 4 ani;
    • Experienta in coordonarea de echipe;
    • Experienta in proiecte de dezvoltare teritoriala;
    • Disponibilitate la deplasare in zona alocata: Timisoara, Arad, Hunedoara, Deva, Resita;
    • Experienta in utilizarea salesforce.com sau a unui CRM similar;
    • Permis auto – categorie B;
    • Foarte bune abilitati de comunicare, negociere, organizare, planificare si convingere;
    • Abilitati sociale, dinamism si o gandire constructiva orientata spre rezultate;
    • Experienta in managementul relatiei clientilor din retail reprezinta un avantaj.
    Beneficii:
    • Pachet salarial atractiv format din salariu fix si bonusuri;
    • Contract pe perioada nedeterminata;
    • Decont combustibil;
    • Bonuri de masa - 15 lei/ zi;
    • 23 zile de concediu/an;
    • Posibilitatea de lucru de acasa;
    • Abonament medical complet la Regina Maria;
    • Program de asistenta pentru angajati 24/7 oferit de ICAS Lifestyle;
    • Acces la platforma de eLearning MyAcademy.