ECONOMIST / CONTABIL SENIOR

Angajator: MAGIC GAMES AB
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Companie multinationala ce activeaza in domeniul Gambling&Entertainment, cu puncte de lucru in cele mai importante orase din tara.

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    1. Absolvent al unei facultati de profil economic sau contabil;
    2. Experienta minim 5 ani pe un post similar;
    3. Excelente abilitati de operare PC, Pachet Microsoft Office (Excel-nivel mediu-avansat), Outlook;
    4. Excelente abilitati de operare in PLURIVA, SAGA-constituie avantaj;
    5. Certificare CECCAR - constituie avantaj (sau cel putin stagiar CECCAR);
    6. Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu;
    7. Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor, prioritizarea activitatilor si respectarea termenelor limita.

    Responsabilitati

    1. Inregistrarea in program a facturilor de achizitie materiale consumabile/ auxiliare, a comenzilor pentru serviciile administrative (chirii auto, chirii sediu si birouri, protocol, rechizite etc.);
    2. Derularea operatiunilor financiar – contabile, completarea registrelor contabile, intocmirea balantei de verificare, verificarea soldurilor balantei de verificare;
    3. Pregatirea si intocmirea declaratiilor fiscale, intocmirea de situatii financiare;
    4. Inregistrarea operatiunilor contabile in programul de contabilitate;
    5. Realizarea diferitelor rapoarte financiar – contabile specifice domeniului, rasportari fiscale, raportari management;
    6. Evidenta si inregistrarea contabila a documentelor aferente achizitiilor de bunuri si servicii de la furnizori;
    7. Evidenta extraselor bancare;
    8. Operarea mijloacelor fixe (intrari, amortizari, descarcari de gestiune);
    9. Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti;
    10. Mentinerea relatiei cu clientii si/sau administratiile financiare, telefonic si/sau prin intermediul e-mail-ului;
    11. Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
    12. Sa fie la curent cu prevederile juridice, mai ales cu cele din domeniul fiscal, contabil si financiar.

    Alte informatii

    Aptitudini:
    1. Capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
    2. Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; Atentie catre detalii;
    3. Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
    4. Capacitate de a respecta termene limita;
    5. Orientarea spre indeplinirea obiectivelor si spre solutionarea problemelor;
    6. Abilitate de a invata lucruri noi;
    7. Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;
    8. Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta.

    Beneficii:
    1. Oportunitati de dezvoltare profesionala pe termen mediu si lung intr-un mediu profesionist si dinamic in cadrul companiei;
    2. Lucrul intr-o echipa de profesionisti;
    3. Salariu motivant in functie de performante;
    4. Tichete de masa in format electronic (card);
    5. Zi libera - zi de nastere.