Specialist Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Meda active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Meda
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Dacă “îți sunăm cunoscut” dar nu știi de unde să ne iei, atunci probabil ne știi direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurștii noștri din piept de pui, cei mai vânduți din piață și galaxie. E bine și așa.
    Meda Prod ’98 SA a apărut în 1998, deci facem 20 de ani, suntem de-o seamă cu voi.
    Și am crescut până am ajuns pe a patra poziție în piață.

    Cerinte

    Suntem in cautarea unui nou membru in echipa Meda, entuziast, cu un spirit de echipa bine dezvoltat, care sa se alature departamentului nostru de Achizitii!

    Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte:
    - esti licentiat(a) in Contabilitate/ Economie/ Finante;
    - detii cunostinte de MS Excel la nivel avansat;
    - ai abilitati de organizare si esti orientat catre rezultate;
    - ai capacitate de a lucra cu termene limita;
    - ai abilitati de negociere;
    - ai o abordare tip “hands-on”.

    Esti printre candidatii preferati daca:
    - detii cunostinte de operare in SAP;
    - cunosti limba engleza la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Principalele responsabilitati ale postului:
    - analizeaza stocurile de materiale disponibile si recomanda achizitia de materiale;
    - tine legatura cu furnizorii pentru a primi cele mai bune oferte din punct de vedere: pret, disponibilitate, termeni si modalitati de livrare, etc.;
    - participa la achizitia elementelor necesare in procesul de productie, conform cerintelor primite din sistemul intern;
    - initiaza comenzi catre furnizori si se asigura ca sunt indeplinite conditiile de livrare, cantitate, calitate si costuri impuse de procedurile interne si/sau cerintele clientilor;
    - urmareste respectarea termenilor din contractele de achizitie si bunul mers al procesului de achizitie;
    - inregistreaza in SAP facturile (comanda, NIR, factura);
    - participa la rezolvarea anumitor probleme referitoare la discrepantele aparute intre facturile furnizorilor si datele din sistemul SAP;
    - participa la crearea documentelor specifice Departamentului de Achizitii (proceduri, norme metodologice), crearea si actualizare bazei de date de furnizori;
    - realizeaza raportari diverse.

    Hai la noi sa ne descoperi si sa te dezvolti profesional!