Junior Accountant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FM LOGISTIC active.


Vezi toate job-urile Junior Accountant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: FM LOGISTIC
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 10.04.2021
    Remote work: On-site

    FM Logistic recruteaza un Junior Accountant in cadrul echipei din Dudestii Noi ce va avea ca si principal obiectiv inregistrarea cu acuratete si la timp a informatiilor financiar contabile.

    Rolul este full time, pe perioada nedeterminata si cu un program de lucru de Luni pana Vineri de la 8:00 - 16:15.
    Hai in echipa noastra daca esti la inceput de cariera sau esti proaspat absolvent al unei facultati de profil economic!

    Printre task-urile tale zilnice se numara:

    • Inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare
    • Colaborarea cu banca pentru diverse operatiuni (solicitarea de OP-uri cu stampila bancii, solicitarea de extrase lipsa, solicitarea unor informatii cu privire la operatiile neclare de pe extrase etc)
    • Evidenta contabila a registrului de casa in lei si euro
    • Urmarirea saptamanala, lunara sau ori de cate ori este necesar a clientilor neincasati, generare dunning letters in conformitate cu procedurile interne in vigoare
    • Operarea in contabilitate a facturilor furnizori
    • Actualizare baze de date furnizori (creare/modificare furnizori/modificare cont bancar) cu respectarea procedurilor interne in vigoare
    • Raspuns la instiintarile primite de la autoritati/executori cu privire la propririle asupra conturilor furnizorilor, in termenul legal de 5 zile
    • Verificarea primirii si operarii in contabilitate a tuturor ordinelor de compensare emise
    • Confirmarea soldurilor cu clientii si furnizorii, raspunderea prompta la solicitarile acestora (fisa cont, detalii plati/incasari/compensari, altele)
    • Participarea la inventarele periodice si valorificarea acestora
    • Aranjarea si arhivarea documentelor contabile
    Iti propun sa ne auzim telefonic si sa ne cunoastem, apoi putem decide impreuna care va fi urmatorul pas.
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (57)