Brand Manager, agenție de publicitate, București
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile DARE active.Vezi toate job-urile Brand Manager, agenție de publicitate, București active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro |
Angajator: | DARE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.05.2021 |
Remote work: | On-site |
DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.
Cerinte
Studii superioare în Marketing, Business sau echivalent;
Cel puțin 3 ani de performanță dovedită într-un rol de marketing în industria farmaceutică;
Înțelegerea pieței farmaceutice, a regulilor și reglementărilor;
Experiență dovedită de executare a programelor / proiectelor și strategiilor cu vizibilitate mare;
Capacitatea dovedită de a funcționa eficient într-un mediu complex, în schimbare;
Abilități puternice de lucru cross-functional și capacitatea de a furniza rezultate prin intermediul altora în situații complexe de lucru de tip matrice;
Înțelegerea excelentă a planificării și executării la timp a proiectului;
Abilități analitice excelente;
Limba engleză nivel avansat.
Acest rol va colabora îndeaproape cu directorul / liderul echipei pentru a sprijini proiectele cheie pe termen lung și dezvoltarea planului strategic concentrându-se în special pe:
- contribuția la dezvoltarea strategiilor și a planurilor operaționale pentru produsele desemnate;
- implementarea planurilor de brand / managementul de proiect pentru inițiative specifice;
- efectuarea de analize care să susțină deciziile și planurile de branding.
• Dezvoltarea strategiei și planificarea elementelor de marketing global:
- să contribuie la dezvoltarea strategiilor și a planurilor operaționale pentru produsele desemnate;
- să dezvolte campaniile / programele promoționale pentru a furniza revenue;
- să încurajeze dezvoltarea unor noi capabilități, inclusiv a marketingului digital și multi-channel marketing.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Brand Communications Specialist BUCURESTI, Ilfov, | |
Brand Manager Assistant - Beauty Hybrid | |
Brand Executive Hybrid | |
Vezi job-uri similare (71) |
Raporteaza eroarea la