Brand Manager, agenție de publicitate, București

Angajator: DARE
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2021
    Scurta descriere a companiei

       DARE (Development Advice & Resources) is a consultancy company with a focus on helping organizations realize the potential in their people and on helping people discovering their talents. Services are organized into four areas: People Strategy; Organizational Performance; Talent Management; Adoption and Change Management Execution.

    Cerinte

    Studii superioare în Marketing, Business sau echivalent;
    Cel puțin 3 ani de performanță dovedită într-un rol de marketing în industria farmaceutică;
    Înțelegerea pieței farmaceutice, a regulilor și reglementărilor;
    Experiență dovedită de executare a programelor / proiectelor și strategiilor cu vizibilitate mare;
    Capacitatea dovedită de a funcționa eficient într-un mediu complex, în schimbare;
    Abilități puternice de lucru cross-functional și capacitatea de a furniza rezultate prin intermediul altora în situații complexe de lucru de tip matrice;
    Înțelegerea excelentă a planificării și executării la timp a proiectului;
    Abilități analitice excelente;
    Limba engleză nivel avansat.

    Responsabilitati

    Acest rol va colabora îndeaproape cu directorul / liderul echipei pentru a sprijini proiectele cheie pe termen lung și dezvoltarea planului strategic concentrându-se în special pe:
    - contribuția la dezvoltarea strategiilor și a planurilor operaționale pentru produsele desemnate;
    - implementarea planurilor de brand / managementul de proiect pentru inițiative specifice;
    - efectuarea de analize care să susțină deciziile și planurile de branding.

    • Dezvoltarea strategiei și planificarea elementelor de marketing global:
    - să contribuie la dezvoltarea strategiilor și a planurilor operaționale pentru produsele desemnate;
    - să dezvolte campaniile / programele promoționale pentru a furniza revenue;
    - să încurajeze dezvoltarea unor noi capabilități, inclusiv a marketingului digital și multi-channel marketing.