Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent manager- atributii recrutare personal
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.Vezi toate job-urile Asistent manager- atributii recrutare personal active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.01.2022 |
Remote work: | On-site |
Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.
Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.
Absolvent de studii superioare
Experienta relevanta in recrutarea de personal
Abilitati de operare a echipamentelor din dotare
Cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office
Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii
Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală
Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare/selectie in paralel
Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor
Abilităţi de lucru în echipă
Isi desfasoara activitatea in cadrul Departamentului Administrativ
Intocmeste si actualizeaza baza de date cu potentialii angajati
Sustine interviurile (telefonic/ la sediu) cu potentialii angajati
Testeaza potentialii angajati
Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante
Concepe si posteaza anunturile de angajare
Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie
Efectueaza activitati specifice de recrutare personal
Solicita si obtine documentele necesare pentru dosarele de personal
Sorteaza si redirectioneaza corespondenta primita si apelurile telefonice receptionate
Scaneaza si arhiveaza documentele
Verifica/ actualizeaza diverse situatii la nivel de societate
Verifica si rezolva diverse aspecte administrative
Preia si redirectioneaza apelurile primite din partea potentialilor clienti
Mentine relatia cu firmele de telefonie mobile, firmele de curierat rapid si cu alti colaboratori dupa caz
Preia si centralizeaza facturile de utilitati
- Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
- Posibilitatea de a lucra in cadrul unei societati cu o cultura organizationala solida ce incurajeaza si sprijina performantele angajatilor;
- Participarea la programe de dezvoltare profesionala;
- Sprijin permanent din partea colegilor.
- Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
- Tichete de masa;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager Hybrid | |
Specialist recrutare - Pharma Aplica fara CV | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (157) |
Raporteaza eroarea la