Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Support Specialist Nespresso Romania
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile Customer Support Specialist Nespresso Romania active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.06.2021 |
Remote work: | On-site |
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
Cunoștințe și abilități profesionale:
- 1-2 ani de experiență profesională în domeniul Customer Care/Hotelier
- Proactivitatea și dorința de învățare
- Orientat către client
- Gramatică impecabilă atât în limba engleză, cât și în limba română
- Bună cunoaștere a pachetului MS Office
- Atenție deosebită acordată detaliilor
Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.
În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.
O zi obișnuită ar decurge astfel...
- Începi ziua cu aroma Nespresso preferată
- Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso
- Înregistrezi noi clienți, creezi contul acestora, prezinți serviciile Clubului și îi asiști în timpul primei lor achiziții
- Preiei și verifici comenzile, maximizând vânzarea tuturor produselor Nespresso
- Gestionezi în mod activ baza de date și actualizezi înregistrările clienților zilnic
- Clarifici întrebările despre aparate, identifici și rezolvi problemele aparatelor conform procedurilor Nespresso
- Procesezi și răspunzi cererilor de informații sau plângerilor, oferind soluția cea mai potrivită
- Efectuezi apeluri pe baza unor obiective specifice
- Răspunzi întrebărilor primite pe Facebook sau pe site-ul Nespresso
Ce mai aștepti?
Dacă ești interesat de această oportunitate și îți dorești să faci parte din familia Nestlé - Nespresso, așteptăm aplicația ta!
Menționăm că vor fi contactați doar candidații potriviți.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Support specialist with German-Bucharest Aplica fara CV | |
Customer Success Specialist - Online Platform Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (337) |
Raporteaza eroarea la