Customer Support Specialist Nespresso Romania

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nestle Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Support Specialist Nespresso Romania active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Nestle Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla. 

    Cerinte

    Cunoștințe și abilități profesionale:

    - 1-2 ani de experiență profesională în domeniul Customer Care/Hotelier
    - Proactivitatea și dorința de învățare
    - Orientat către client
    - Gramatică impecabilă atât în limba engleză, cât și în limba română
    - Bună cunoaștere a pachetului MS Office
    - Atenție deosebită acordată detaliilor

    Responsabilitati

    Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.
    În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.

    O zi obișnuită ar decurge astfel...

    - Începi ziua cu aroma Nespresso preferată
    - Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso
    - Înregistrezi noi clienți, creezi contul acestora, prezinți serviciile Clubului și îi asiști în timpul primei lor achiziții
    - Preiei și verifici comenzile, maximizând vânzarea tuturor produselor Nespresso
    - Gestionezi în mod activ baza de date și actualizezi înregistrările clienților zilnic
    - Clarifici întrebările despre aparate, identifici și rezolvi problemele aparatelor conform procedurilor Nespresso
    - Procesezi și răspunzi cererilor de informații sau plângerilor, oferind soluția cea mai potrivită
    - Efectuezi apeluri pe baza unor obiective specifice
    - Răspunzi întrebărilor primite pe Facebook sau pe site-ul Nespresso

    Alte informatii

    Ce mai aștepti?
    Dacă ești interesat de această oportunitate și îți dorești să faci parte din familia Nestlé - Nespresso, așteptăm aplicația ta!
    Menționăm că vor fi contactați doar candidații potriviți.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Nestle Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Nestle Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    7000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (337)