Customer Service Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Fundatia WORLD VISION ROMANIA active.


Vezi toate job-urile Customer Service Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Fundatia WORLD VISION ROMANIA
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    World Vision Romania is a Christian foundation (non for profit, non governmental) which implements community development programs, as well as advocacy and humanitarian relief programs mostly in rural areas, placing the children’s wellbeing as their focal point. Our organization is focusing on working with children, their families and their communities, supporting them in their efforts to successfully tackle with the challenges of poverty and injustice.
    Inspired by our Christian values, we work with the most vulnerable people, irrespective of religion, race, ethnicity or gender.

    * World Vision Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, asa cum reiese din Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii, disponibila pe site-ul fundatiei. Inainte de a aplica pentru acest post, va invitam sa consultati nota de informare mentionata. Aplicand pentru un post disponibil va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal sa fie prelucrate de catre Fundatia World Vision Romania in conditiile mentionate in Nota de informare.

    Cerinte

    • Diplomă universitară în marketing - sau conexă;
    • Abilități de comunicare interpersonală;
    • O persoană foarte organizată, capabilă să-și stabilească prioritățile și să termine la timp lucrurile;
    • „Abilități de lucru cu oamenii” excelente pentru construirea de relații pe toate nivelurile, bune abilități de ascultare;
    • Cunoscător de limba engleză - scris și vorbit;
    • Abilități de lucru cu computerul (experiența de lucrul cu sisteme CRM este un plus);
    • Atitudine optimistă și prietenoasă, calmă. Capacități de rezolvare a problemelor;
    • Experiență în customer management și marketing.

    Responsabilitati

    • Sprijină departamentul de customer în păstrarea și cultivarea donatorilor;
    • Stimulează creșterea numărului de donatori si cultivarea acestora prin departamentul de Customer Support;
    • Dezvoltarea capacităților organizaționale în departamentul de customer service, utilizând unelte noi dar și existente pentru a atinge țintele calitative și cantitative;
    • Sprijină eforturile generale de marketing și strângere de fonduri.