ASISTENT MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MASPEX ROMANIA active.


Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: MASPEX ROMANIA
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Valenii de Munte
  • Actualizat la: 09.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    MASPEX ROMANIA is one of the leaders of different Romanian segments market. Maspex Romania is a subsidiary of Maspex Wadowice Group from Poland, one of the largest food companies in central and Eastern Europe. Romania represents the second largest market after Poland, both in terms of fiscal value and investments made, but also of purchasing power. The Maspex Group has entered on Romanian market in 1996, and in present is one of the greatest polish investors from Romania. Maspex is a front runner with products like: Tedi, Tymbark nectars and fruit juices, La Festa hot chocolate and cappuccino, Ekland instant tea, Coffeeta coffee creamer, Salatini crackers and brezels and now with natural mineral water. Maspex Romania guarantees a permanent development on FMCG market and also the job security of his employees.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Persoana responsabila, cu capacitate de planificare si organizare;
    Abilitati de comunicare si negociere;
    Limba engleza (nivel avansat);
    Cunostinte dezvoltate de MS Office.

    Responsabilitati

    - îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
    - preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
    - primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
    - asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
    - preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
    - redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
    - asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
    - actualizarea bazei de date documente

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Bacau,

    Aplica fara CV
    Ilfov,

    Aplica fara CV
    Ilfov,

    Vezi job-uri similare (130)