Assistant Project Manager (Easybox)

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui sa ai?
    • Sa ai foarte bune cunostinte de operare calculator (inclusive MS Excel);
    • Sa ai studii superioare finalizate (sau in curs de finalizare);
    • Sa ai minime cunostinte tehnice;
    • Sa fii o persoana organizata si atenta la detalii;
    • Sa iti doresti un job de birou;

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    • Sa introduce date in sistemul nostru intern;
    • Sa planifici instalarile si activarile easybox-urilor;
    • Sa intocmesti si sa verifici documentele specifice;
    • Sa faci raportari periodice (zilnic/saptamanal/lunar);
    • Sa arhivezi documente;
    • Sa colaborezi cu alte departamente din cadrul companiei;

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?
    • Un pachet salarial motivant pe bune;
    • Traininguri de specialitate;
    • Abonament pentru servicii medicale.
    • Stabilitate pe termen lung pentru ca activam intr-o industrie in continua crestere sustinuta de ecommerce care este inca in dezvoltare în Romania;
    • Resursele puse la dispozitie de companie: laptop, telefon mobil.