Înscrie-te în Atelierul de Manageri, în orașele Bucuresti, Ploiesti și Iași

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management Trainee
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 18.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    Atelierul de Manageri este un program de dezvoltare care durează între 1-3 luni, un campus în care vei beneficia de un plan de formare și dezvoltare a abilităților tale – fie în rolul de Manager Raion în Hipermarket, fie în rolul de Manager Adjunct sau Manager Magazin în Supermarket, sau magazinele de Proximitate.

    Ce înseamnă un manager “gospodar și gestionar” modern?
    Pentru noi, în Lumea Carrefour, înseamnă un „gospodar gestionar” modern, pregătit să treacă la următorul nivel și să țină pasul cu transformarea digitală a magazinelor Carrefour, dar și cu modernizarea echipelor și a modelului de business.

    Așa că vino la noi în campus, chiar dacă ești la început de carieră sau vrei o schimbare!

    Responsabilitati

    Care sunt abilitățile pe care le vei învăța și dezvolta?

    - Să asculți și să observi mereu nevoile și sugestiile clienților, pentru a îmbunătăți constant tot ce ține de magazin;
    - Să aplici tehnici și idei pentru ca magazinul tău să ofere cea mai bună experiență de cumpărături pentru clienți;
    - Să fii un om de echipă, un model pentru ei, comunicând permanent cu colegii pentru tot ce ține de performanța echipei;
    - Să știi mereu indicatorii de performanță ai magazinului / raionului tău, analizând lunar rezultatele pentru a atinge obiectivele de cifră de afaceri;
    - Să fii un bun administrator al magazinului, asigurând o funcționare eficientă a fluxului de activități;
    - Să fii pregătit să înveți constant tehnici de automatizare a proceselor, până la abilități moderne de management a echipelor;
    - Nu în ultimul rând, să fii în pas cu industria de retail, implementând cele mai în trend acțiuni comerciale.

    Ce căutăm la tine?

    - Bune abilități de comunicare și relaționare;
    - Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientare către rezultat;
    - Proactivitate și capacitatea de a lucra sub presiune;
    - Amabilitate și orientare către clienti;
    - Experiența de lucru în comerțul tradițional sau modern - constituie un avantaj;
    - Studii medii finalizate (liceu).

    Alte informatii

    Ce vei găsi la noi?

    -Mediu de lucru motivant, inovativ și bazat de încredere;
    -Program de dezvoltare adaptat formatelor de magazin Carrefour;
    -Mentor care să te sprijine și să-ți ofere feedback pe toată durata programului;
    -Beneficii și avantaje financiare care să aducă un plus de bine pentru tine;
    -Un mediu de lucru în siguranță, atestat cu certificarea Safe Asset Group COVID-19;
    -Oportunitatea de a conduce magazinele viitorului dintr-o poziție de management.


    Ești gata pentru următorul nivel în carieră? Înscrie-te în Atelierul de Manageri și descoperă-ți îndemânările de bun gospodar în Lumea Carrefour.