Gestionar

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 13.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    Ce ne dorim ?

    - Sa fii o persoana serioasa, responsabila si stabila;
    - Sa ai studii medii finalizate;
    - Experienta minim doi ani pe un post similar;
    - Cunostinte operare calculator - pachet MS Office;

    Responsabilitati

    Cum va arata o zi petrecuta impreuna ?

    - Vei asigura gestiunea fizica a stocului de marfa si pastrarea documentelor justificative;
    - Vei receptiona marfa in stoc in baza documentelor de intrare ;
    - Esti responsabil de efectuarea inventarului trimestrial al stocurilor;
    - Vei lista documentele fiscale care insotesc marfa;
    - Vei expedia marfa catre client;
    - Te vei ocupa de transferurile de marfa din stocul central in filiale;

    Ce oferim ?

    - Pachet salarial avantajos;
    - Tichete de masa -15 lei/tichet;
    - Prima de vacanta;
    - Al 13-lea salariu ;
    - Stabilitate si siguranta prin incheierea unui contract individual de munca pe perioada nedeterminata;

    Program de lucru de luni-vineri in intervalul 07.30 -16.00

    Locatie – Calea Baciului , zona industriala